4 Μαρ 2013

Η αλήθεια που ξέρω...




*
Η ζωή μου έρχεται εδώ από τον Ιούλιο
του εβδομήντα εννέα
για ν’ ανοίξω το στόμα μου.
Το σκάει χώμα παλουκωμένο με σταυρούς.
Το σκάνε φωτογραφίες κολλημένες σε μάρμαρα.
Όλες οι ηλικίες εκρήγνυνται σε ταφόπλακες.
Όμως δεν μπορώ να σταματήσω
ν’ ασχολούμαι με το ένα και το άλλο.
Είμαι πολύ μικρός για την αλήθεια που ξέρω.




----------------------------------------------------------------------------

Όσοι επιθυμούν να σχολιάσουν τα όσα τις τελευταίες μέρες διάβασαν, παρακαλώ όπως αφήσουν το ίχνος τους στα σχόλια.


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κ Μουζάκη συγχαρητήρια. Καταπληκτική δουλειά

Covenant είπε...

Ζήλεψα τη γραφή κι είπα να γράψω κάτι κι εγώ:

http://taspay.blogspot.co.uk/2013/03/blog-post.html

Εις υγίειαν του οίκου του Singing Nightingale!

Ανώνυμος είπε...

Οι στίχοι σου κατοικούν στο κορμί μου. Οι στίχοι σου χτυπούν στην καρδιά μου.

Η.