3 Μαρ 2013

Πίσω από μια δύουσα σκιά...




*
Όχι, δεν εμπόδισε η Παναγία
τον υπολογιστή σου
να μου στείλει το μήνυμα του χωρισμού.
Μην ανησυχείς καθόλου.
Η Παναγία εγκρίνει τις αποφάσεις σου.
Η Παναγία λυπάται και μένα.

*
Πιστεύω να έχεις πειστεί
ότι πλάστηκες από σπουδαίο Θεό
για μένα˙ όχι για να με συντροφεύεις
αλλά για να με κρατάς ζωντανό.
Στη σκέψη ότι κάποτε
θα καταδεχθείς ξανά να μ’ αγκαλιάσεις
δεν αρρωσταίνω.
Απρόσβλητος από τσιγάρα και ιούς
θωρακισμένος απέναντι σ’ όλους τους καρκίνους
σε προσμένω, αγάπη μου
κάτω από ένα σπασμένο φανάρι
πίσω από μια δύουσα σκιά.

*
Πού ήσουν όταν σου ’λεγα
ότι είσαι η ομορφότερη
απ’ όλες τις γυναίκες;
Να το δεχθώ
εμένα δε θες να με ξανακούσεις.
Αυτό όμως θα το ξανακούσεις;
Κι αν το ξανακούσεις
θα ’ν’ αλήθεια;

*
Να μη δώσεις κανένα σημείο ζωής.
Ποσώς με νοιάζει.
Στα όνειρά μου πάντοτε επιστρέφεις
όπως σ’ αγάπησα ακριβώς:
Δική μου.