18 Μαρ 2013

Μεγάλη Βαβυλώνα...




*
Αν ήξερες ότι σ’ αγαπώ
δε θα γυρνούσες πίσω.
Θα γυρνούσες όμως πίσω
κλαίουσα
γονατιστή
ικέτισσα
αν ήξερες τι είσαι.
Το φάρμακό σου κυκλοφορεί
μόνο στις φλέβες μου
Μεγάλη Βαβυλώνα.

*
Απορώ που καταφέρναμε και φιλιόμασταν.
Απορώ πώς πλησιάζαμε τα χείλη
που είπαν το ίδιο σ’ αγαπώ
εγώ εδώ να κλαίω μ’ οδυρμούς
εσύ εκεί μ’ ένα φαλλό στο στόμα.
Στο χωρισμό μάθαμ’ ο ένας
τη γλώσσα του άλλου
κι απορώ που φιλιόμασταν.
Απορώ.

*
Δεν μπορώ να σταματήσω να γράφω.
Έχω τόσα να σου πω
κι εσύ
είσαι τόσο ανάξια να τ’ ακούσεις.
Δεν μπορώ να σταματήσω να γράφω
ποιήματα.

*
Αν μετανιώσεις
να έρθεις να μου το πεις.
Όσο αδιάφορο κι αν μου είναι
θα το γιορτάσω.
Ακόμη κι όταν δε θα νιώθω τίποτα
θα θυμάμαι τι ένιωσα κάποτε
-και με τη θύμηση αυτή
πάντοτε θα ντρέπομαι
πως το ’νιωσα για σένα.

*
Ένας μήνας χώρια
ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Εσύ δεν έχεις να πεις τίποτα.
Εγώ δεν έχω τίποτα να πω
που να μπορείς ν’ ακούσεις.