27 Αυγ 2009

ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ


ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ

Θα τους δείξω εγώ τι θα πει
αυτοσχέδια χειροβομβίδα˙
με βάλαν να πολεμήσω στα μετόπισθεν;
Εγώ θα τρέξω εμπρός να ξεχωρίσω˙
καταντικρύ του αποσπάσματος
να ασπαστώ.

Μια και δυο στην πρώτη γραμμή
σφαίρες τρυπούν το μέτωπό μου
βλήματα το στήθος μου
ώσπου ολάκερο να στραγγίξει
το αίμα μου ο Θεός
να το αλέιψει σε χόρτα και κοχλιούς
να βγουν έξω και αυτοί
σα να έβρεξαν τρόπο τα καβούκια.

Κι όπως θα είμαι λαβωμένος
και αήττητος
όπως θα συνεχίζω την πορεία μου
απτόητος
θα απορήσουν τόσο οι οχτροί
που το κακό τους θα σκίσει στα δύο
τη θάλασσά τους για κιβούρι
κι άσ’ τους να προχωρούν
στην καταδίωξη.

Άσε τους νεκρούς να προχωρούν.
COPYRIGHT © ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ. ΜΟΥΖΑΚΗΣ


2 σχόλια:

basil είπε...

Δημήτριε,

Θα ήθελα και από τούτο το βήμα να ευχηθώ χρόνια άπειρα στο Βασιλιά επ' ευκαιρία των γενεθλίων Του.

Ως προς τον τίτλο που χήρεψε, δε σκοπεύω να το διεκδικήσω αν δεν αγοράσω πρώτα τα δικαιώματα των U2 και παντρευτώ την Paris :-)

Churchwarden είπε...

Βasil, εμείς που τον αγαπήσαμε δικαιούμαστε να μιλάμε κι εσύ που μουσικώνεσαι υποχρεούσαι να τον διαδεχθείς, U2 rights or not.