9 Μαρ 2009

ΟΙΗΣΗ

Προηγουμένως διάβασα ένα ενδιαφέρον κείμενο του Ανθρώπου Χωρίς Ιδιότητες, το οποίο είχε, μεταξύ άλλων, να κάνει με τη ροή οιήσεως στα ιστολόγια ποιητικού προσανατολισμού. Εξ αφορμής, επιθυμώ να διατυπώσω κάποιες πίστεις μου.
α) Όλοι (εξαιρέσεις απολύτως ανύπαρκτες) οι ποιητές αποζητούν την επιδοκιμασία. Κανείς τους δεν καθίσταται εξ αυτού αλαζόνας. Πρόκειται περί μη ικανής συνθήκης.
β) Ο αλαζόνας -όχι αναγκαστικά ποιητής- ο οποίος ευρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της βδελυρής νόσου του είναι αυτός που προβάλλει τη σεμνότητά του. Πραγματικά σιχαμερός.
γ) Ο καταλογισμός της αλαζονείας από τους εσχατοσταδίτες νάρκισσους είναι ο συνήθης καταλογισμός (φωνάζει ο κλέφτης). Κι επειδή ο νάρκισσος δε νιώθει την ανάγκη να εξηγεί (έχει, ως γνωστό, παρεξηγήσει το ύψος του), ο συνήθης καταλογισμός του ναρκισσισμού είναι αστήρικτος.
δ) Υπάρχει στατιστικώς σημαντική συνεμφάνιση των ακόλουθων χαρακτηριστικών στους εσχατοσταδίτες νάρκισσους: (i) Αστυνόμευση του ναρκισσισμού (ii) Αυθαίρετη πεποίθηση λήψης πτυχίων ψυχολογίας και ψυχιατρικής (iii) Eφαρμογή της ανύπαρκτης (περί την ψυχολογία και ψυχιατρική) γνώσης των προς όλες τις κατευθύνσεις (από τους στενούς συγγενείς έως τους παντελώς αγνώστους συνομιλητές του διαδικτύου) (iv) Φασίζουσες συμπεριφορές (v) Ήθος κατά το δοκούν (vi) Κυκλοθυμικότητα.
Επί του θέματος μπορεί και να επανέλθω. Προς το παρόν αυτά.

9 σχόλια:

Π.Κ. είπε...

Μα το πλείστον της λέξης "Ποίηση" είναι "-οίηση"!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου Δημήτρη
Η αρχη είναι μία και μόνη:

Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Οι μέτριοι είναι αυτοί που δεν πιστεύουν στον εαυτό τους.

Η φιλοδοξία όταν δεν αποβαίνει εις βάρος κάποιου,είναι προτέρημα

ΝΑΤΟΥΡΕΛ

Churchwarden είπε...

Πατέρα Παναγιώτη,

Παλαιότερα ήλπιζα ότι αυτό είναι τυχαίο...

Νατουρέλ,

Και που να δεις έναν πατρινό ποιητή που μόλις γράψει το ποίημα, βγαίνει στο μπαλκόνι για να χαιρετήσει...

Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας εδώ...

Ignis είπε...

Ήρθα (άργησα;;)
Λοιπόν τώρα εγώ δεν κατάλαβα και πολλά (βαράτε τους- βαράτε τους -βαράτε τους) πλην ένα:
Εις το μέλλον για να μη παρεξηγηθώ πρέπει να πάψω να λέω ότι δεν γράφω ποιήματα (γκνουπ) Αν συνεχίσω να λέω τέτοια κακά πράματα, θα με θεωρήσετε αηδιαστικά φαντασμένη, σιχαμένο νάρκισσο (προτιμώ τις φρέζιες) στυγνή εγκληματία της ταπεινοφροσύνης, βδελυρό ανθρώπινο είδος που κρύβει την υπερφίαλη προσωπικότητά της πίσω από το σιχαμερό δάχτυλό της, δάκτυλος των απανταχού επαρμένων που έχουν ως μόνον στόχο να τους παινέσουν οι άλλοι αφού αν παινευτούν από μόνοι τους θα είναι μόνον μια κουβέντα, ενώ οι άλλοι είναι πολλοί και κάνουν μεγαλύτερη βαβούρα.
Έπειτα αν είσαι καλός άνθρωπος (ή κάλος άνθρωπος, δεν παίζει και πολύ ρόλο) και λες την καλή σου κουβέντα σε όλους, σε παινεύουν πάντα (οι όλοι) διότι ο καλός λόγος είναι σαν την τράπεζα: το παίρνεις πίσω με τόκο ό,τι ώρα θέλεις.

Προς τούτο παύω τις τσιριτζάντζουλες και σύμφωνη με το αρχαίο πνεύμα αθάνατο του διαδικτύου, ποτίζομαι και λούζομαι πατόκορφη με έπαρση -δοξάστε με- αύριο εκδίδω τόμο με τα άπαντά ΜΟΥ από τις εκδόσεις Γέλιο και Χαρά
Η παρουσίαση του βιβλίου μου θα γίνει στα Balloons της γειτονιάς μου, μια που η Ντίσνεϋλαντ μού πέφτει κομματάκι μακριά.

Ευχαριστώ

Ich - I - Io

ΥΓ μωρέ πως εμπεδώνω εγώ τα άρθρα...τς τς τς

Ignis είπε...

ΥΓ (2)
(ακόμα ένα υστερόγραφο, χι χι χι)
Στα σοβαρά τώρα, το άρθρο μου άρεσε, καλά τα λέει νομίζω, μου άρεσε και εκείνο με τις βιβλιοθήκες που είχε πιο πριν, κι όσο για την δική σου άποψη δεν θα την σχολιάσω (καλά σου κάνω) είσαι αιρετικός, είσαι δικηγόρος του διαβόλου, είσαι επικίνδυνος, ξεμπροστιάζεις τα κρυφά βίτσια των σεληνιασμένων με το διαδίκτυο (κι αυτός ο νατουρελπωςτονλενε παραπάνω, ουφφφφφφφφ, ανδριάντα θέλει, τι θέλει, ε;;;;), επιπλέον βαστάς έναν τεράστιο μεγεθυντικό φακό, ένα φανό επίσης και φανερώνεις ασύστολα αυτό που ο καθένας διψάει εδώ μέσα:
την αποδοχή.
Ίσως και ο λόγος ύπαρξης του διαδικτύου ως χώρος έκθεσης ιδεών.
Δεν τα λέμε αυτά τα πράγματα Δριμύτριε...τα κρύβουμε καλέεεεεεεεεεε

Υστερόγραφο του υστερογράφου
(ω υστερόγραφο)
Τώρα εγώ να πω ότι η διαδικτυακή έκθεσις ως απόθεσις των εκ βαθέων μας, είναι ο προθάλαμος για τον ψυχίατρο... να το πω ή θα γίνω κακιά, ε;;;;
Και φυσικά δεν εννοώ ότι οδηγεί εκεί, όοοοοοχι, εννοώ ότι λύνει (και ανέξοδα!) κάποια πράγματα που αν έμεναν και φορτιζόμαστε παραπάνω, αργά ή γρήγορα θα οδηγούμεθα εκεί: στο ντιβάνι
(που λέει κι ο Γιάλομ)

Churchwarden είπε...

Ignis,

Άργησες πράγματι. Η απουσία σημειώνεται και δε συγχωρείται. Ας πάρουμε τα πράγματα με μια κάποια σειρά.

Ο Νατουρέλ θέλει αδριάντα. Ισχύει.
΄
Σεμνότητα στα της ποιητικής δόξης είναι η απόρριψη του παρόντος καθεστώτος (δημόσιες σχέσεις, νεποτισμός, ανάδειξη παρακοιμώμενων, προβολή της μεταφραστικής δεινότητας στην ποιητική αξία για εμπορικούς, "λεπτούς" λόγους, διακίνηση χρήματος περί ιδρυμάτων και "δημιουργικών" σεμιναρίων, αναδραστικές εργολαβίες ακαδημαϊκών και εκδοτικών οίκων, πολιτικές συμπάθειες κ.τ.λ.) και η στα πράγματα υποστήριξη ενός άλλου: κρίση ΑΥΣΤΗΡΑ κειμένων.

Έμπνευση του κειμένου της ανάρτησης είναι, μεταξύ άλλων, τα σκυλιά που ισχυρίζονται ότι η υποστήριξη της αξιοκρατίας γίνεται για "ίδιον όφελος". Μπορεί η αξιολόγησή μου για τα σιχαμένα αυτά σκυλιά να σου φαίνεται ακραία, πλην εγώ επιμένω σε αυτήν.

Είναι πέρα από κάθε λογική να ορέγεσαι και να ζητάς αξιοκρατία και να σου λένε ότι εξυπηρετείς την πάρτη σου. Από την αξιοκρατία οφελούνται όλοι, όχι ένας.

Ανώνυμος είπε...

Σα δεν ντρέπεστε..:)
Βρήκατε έναν συμπλεγματικό που μαζεύει χολή σε γραφεία ταξιδείων και τον τσακίζετε.

Αυτός γράφει Ταχτίτση τον Καχτίτση γιατί θέλει να είναι κουλτουριάρης, αλλά δεν το άκουσε σωστά...:)

Λυπηθείτε το ανθρωπάκι...

Churchwarden είπε...

Aνώνυμε,

Σας αναγνώρισα μεν, με παρεξηγήσατε δε. Πάντως εκφραστήκατε με χάρη.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

κον ανώνυμον διορθωτήν
«..... Μόνο αν τον υπέβαλλα συνεχώς σε σωματικά μαρτύρια, που να τα αισθάνομαι και να τα βλέπω, εν ανάγκη μπροστά στον καθρέφτη, θα έπειθα τον ευατό μου ότι πλήρωσα για τις πράξεις μου».