24 Νοε 2008

ΚΟΥΡΕΥΩ ΤΟΝ ΗΛΙΟ



Δε σου αρέσουν τα μαλλάκια σου, αγάπη μου;
Σπεύδω.
Κουρεύω τον ήλιο
τις ηλιαχτίδες μία μία αποσπώ
με ουρανό τσιμπιδάκι.
Δεν είναι δύσκολο
είναι για τα ματάκια σου
να μην είναι βουρκωμένα και υγρά
αλλά γιομάτα σπινθήρα μεταξιού.
Σου προσφέρω δώρο την κόμη του ήλιου
μέσα σε καφετί, ερυθρωπό κουτάκι
τριανταφυλλιάς. Άκουσε τις αχτίδες προσεχτικά.
Λάμπουν και τραγουδούν
πάλλουν τις χορδές του θάμβους
για να με ξελογιάσουν
να τις αφήσω ελεύθερο φως.
Όμως όχι
είναι για σένα
είναι δικές σου
για τα ματάκια σου
και πες πες
είσαι χαρούμενη;
Πες πες πες
είσαι χαρούμενη, αγάπη μου
γλυκό μου, στρουμπουλό, αφράτο καρβελάκι μου;
COPYRIGHT © ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ. ΜΟΥΖΑΚΗΣ (2008)

9 σχόλια:

Φαιδρα Φις είπε...

Πόσο τρυφερός είσαι σήμερα?
με τούτο δω το όμορφο!
τι κάνει τους ανθρώπους ενώ αγαπιούνται να μην μπορούν να επικοινωνήσουν?
τι?

"Όμως όχι
είναι για σένα
είναι δικές σου
για τα ματάκια σου
και πες πες
είσαι χαρούμενη;"

συγκινητικός είσαι ακριβέ μου



αγκαλιά

trelos είπε...

ποια μπορεί να μην είναι χαρούμενη στεφανωμένη αχτίδες;

Δημήτρη τα σέβη μου, πρώτη φορά διάβασα δικά σου

Churchwarden είπε...

Tρελέ,

Πίστεψέ με, πολλές-

μεγάλη χαρά μου δίνει η επίσκεψή σου και τα όμορφά σου λόγια.

Churchwarden είπε...

Χάριτα,

Η ακούραστη παρουσίαση των ευγενικών σου λόγων πάνω από τα γραφτά μου τα τροφοδοτεί, τα ενισχύει και τα πεισμώνει. Να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ από καρδιάς.

genna είπε...

Πόση τρυφερότητα στάζει η Αγάπη.....

πολύ γλυκό της!!!

Churchwarden είπε...

Πράγματι, Genna, η αγάπη στάζει τρυφερότητα, όταν είναι τρυφερός αυτός που αγαπάει. Σε ευχαριστώ πολύ.

Fatale είπε...

Γλύκο μου ,
στρουμπουλό ,
αφράτο καρβελάκι...

υπέροχα γλυκά λόγια

Καλή μέρα!!

kat. είπε...

αφράτο καρβελάκι μου;
και μετά φορτώνω εγώ που ο άρης με λέει μανιταρόπιτα μου..

Churchwarden είπε...

Fatale,

Σε ευχαριστώ. Ο ρομαντισμός περισσεύει από κάποιους και λείπει από τον κόσμο.

kat.,

Σκέψου να σε έλεγε μανιταρόπιτά του...