14 Νοε 2008

ΟΛΑ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ



Βουνίσιος ήταν ο Ναός
κι άνοιγε θύρες τον Δεκέμβρη
μια φορά για νεοσσούς
με τη θερμοκρασία υποδοχή
να τους τρίζει τα δόντια.

Τον πρώτο χρόνο σ’ άφηναν
μόνο γεύση˙
μήτε ήχος μήτε άγγιγμα
μήτε τοπία και οσμή.
Έρωτες, μουσικές, δένδρα και μυρωδιές
όλα με τη γλώσσα.

Σαν ξαναρχότανε ο Δεκέμβρης
(ουδέποτε χειμώνας
παραιτήθηκε από χρόνο)
σου ’λεγαν πως θα σου πάρουνε
τη γεύση σου
και θα σου δώσουν πίσω άλλη
αίσθηση.
Αν το δεχόσουν έλεγαν
«δεν κάνεις»
και σ’ εξορίζανε για πάντα απ’ το Ναό.

Αν, όμως, έβγαζες τα κόκαλά σου
κι απειλούσες να τα καταπιείς
για να σταθείς
αν έπειθε η εξάρτησή σου απ’ την απώλεια
πως δεν άντεξες τυχαία ως εδώ
πετούσαν στους ανθρώπους
ό,τι σου πήραν στην αρχή
και με προίκα το χαρτί
σε ’στελναν να βρεις
έρωτα, μουσικές, δένδρα και μυρωδιές

όλα με τη γλώσσα.
COPYRIGHT © ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ. ΜΟΥΖΑΚΗΣ (2008)




Το άκουγα πάντα-και το προτιμώ-
"...I'm going after rails on a crazy train..."

6 σχόλια:

Π.Κ. είπε...

Πάντα μου μ' άρεσαν οι απεκδύσεις των οστών
οι απολεπίσεις

πάντα μου έβλεπα στον έξυπνο ύπνο μου ότι φτύνω τα δόντια στη χούφτα

Τώρα πια
σταμάτησαν τ' αστεία

πέρασα αισίως σε φάση αφασίας!

Pipe Smoker είπε...

Mου αρέσει. :-P

Φαιδρα Φις είπε...

υπέροχο είναι!
δεν έχω λόγια,κι εκείνα που είχα μοιάζουν λίγα...

ξέρεις όμως τι μου ήρθε στο μυαλό?
εκείνοι οι στίχοι του Γρυπάρη που λένε
"μάθε τον πόνο,το γερό
βουβός στα δόντια σου ν'αλέθεις"

σε φιλώ Ποιητή μου
και ακριβέ μου φίλε

καλημέρα

Churchwarden είπε...

Πατέρα Παναγιώτη,

Η ασιτία δε σκοτώνει. Αφήνει, βέβαια, πείνα, για να ξαναγίνει το κακό. Σας ευχαριστώ.

Pipes,

Ευχαριστώ πολύ.

Xάριτα,

Οι φίλοι-καλά το έχεις πει-πρέπει να μεροληπτούν...ειδάλλως βολευόμασταν και με τους εχθρούς. Πάντα γενναιόδωρη. Ευχαριστώ πολύ.

ector είπε...

Σαν σε δείπνο με φεγγάρι σε χιονισμένες βουνοκορφές
ασημένια αστραπή στο χιόνι αστράφτει ασκίαστη λάμψη τα σώματα .Ήταν Ναός της γλώσσας.Χείλη σε σχήμα προσευχής το ποίημα γεύεται λάμψεις δωρήματα. Πάνω στις ράγες τρέχοντας πίσω από τρένο τρελό.

Churchwarden είπε...

Φίλε Έκτορα,

Ήταν Ναός της γλώσσας πάνω σε τραίνο τρελό τρέχοντας πίσω από ράγες-θύματα. Ήταν Ναός της γλώσσας, έχεις δίκιο απόλυτο-κι αυτό έχει για μένα σημασία. Σε ευχαριστώ πολύ.