11 Οκτ 2008

THE INDOMINABLE SPIRIT OF MAN


Μ' αρέσει ο πίνακας αυτός του LeRoy Neiman-σαν τα χρώματα να συγκεκριμενοποιούνται στις φιγούρες των πυγμάχων. Mου αρέσει και το τραγούδι των Survivor-stalks his prey in the night.




To πρώτο Rocky, γραμμένο από τον άσημο τότε Stallone σε ένα δωμάτιο, από το κρεβάτι του οποίου έκλεινε πόρτα και άνοιγε παράθυρο ταυτόχρονα, μου αρέσει πολύ. Τις ταινίες τις ξαναθυμήθηκα, καθότι τις δίδει δώρο το κυριακάτικο Έθνος. Την πρώτη, βέβαια, την είχα ήδη-μου άρεσε κάργα να βλέπω τον διάσημο Stallone στα extras, να περιγράφει το μονοδωμάτιο και τις συνθήκες πώλησης του σκύλου του, εξαιτίας οικονομικών δυσχερειών.


Why? Because she fills gaps...

5 σχόλια:

Fuji είπε...

Δικαίως σου αρέσει ο πίνακας,
Απίθανος ο τρόπος που απεικονίζει τους πυγμάχους.

Δικαιότατα ανυπερθέτως και οι ταινίες Rocky.
Σπάνιος ο τρόπος που χειρίζονται το συναισθηματικό-ψυχολογικό στοιχείο.

Θυμάμαι τους RocκΆndrian στο παγοδρόμιο...

Είχα κλάψει(...και εκεί):)

Churchwarden είπε...

Για χάρη σου, καλή μου Fuji, θα προσθέσω στην ανάρτηση και την αφίσα της πρώτης ταινίας, που είναι, ως σωστά επισημαίνεις, βαθιά ερωτική.

Fuji είπε...

"she fills gaps"...

Tι ωραία φράση!

Πάντα θα εκφέρεται με βαθιά ερωτική φωνή και πάντα θα γράφεται με τα πορφυρότερα των γραμμάτων...

Eυχαριστώ σε, Δημήτρη μου, πολύ!!!!!!!!

υγ η αφίσα πανέμορφη

kyriaz είπε...

Όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα,το πρώτο ήταν μακράν το καλύτερο σε σύγκριση με όσα ακολούθησαν.
Και μένα μ' άρεσε-γιατί να το κρύψουμε άλλωστε;...:)

Δημήτρη,πριν από λίγες μέρες παιζόταν ο σκοτεινός ιππότης-Μπάτμαν.Είδα σε κείμενό σου που τον ανέφερες.
Αν δεν την έχεις δει ακόμη,μην κάθεσαι καθόλου...Εδώ ο κανόνας έσπασε-αυτός ο Μπάτμαν ήταν πολύ καλύτερος-και σίγουρα μια από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει.

Καλή σου μέρα.

Churchwarden είπε...

Fuji,

ό,τι μπορώ κάνω για σένα. Επειδή είσαι καλή. Η καλύτερη. Εγώ ευχαριστώ.

Kyriaz,

συμφωνούμε σε όλα. Να θυμίσω ότι το πρώτο Rocky τιμήθηκε με Όσκαρ καλύτερης ταινίας το 1976, κερδίζοντας-σαφώς και δίκαια, κατά τη γνώμη μου-τον Ταξιτζή του Martin Scorsese (επίσης εξαιρετική ταινία).

Tον Σκοτεινό Ιππότη τον είδα τέσσερεις φορές στον κινηματογράφο. Περιττεύει άλλη αναφορά ... :)

Καλημέρα και από εδώ.