4 Οκτ 2008

ΦΡΟΥΔΑ

Τον θυμάμαι να έρχεται εκεί στο πατρικό, στου Ρέντη, και να παίζει κιθάρα για να τραγουδήσει η παρέα. Να παίζει κιθάρα για να τραγουδήσει ο παππούς.



Τραγούδησε γλυκιά μου αγαπημένη
Της νιότης μας το τραγούδι ευτυχισμένη
Τραγούδησε λατρευτή μου γλυκά τραγούδα
Τρύγησε τη χαρά σαν την πεταλούδα

Τραγούδησε της ζωής μας το καλοκαίρι
Όνειρο αγαπημένο μικρό μου ταίρι
Τώρα μες στις καρδιές κελαηδούν αηδόνια
Πριν τα σγουρά μαλλιά μας σκεπάσουν χιόνια

Γέλα αγάπα και τραγούδα ο καιρός γοργά περνά
Γέλα αγάπα και τραγούδα είν' όλα εφήμερα και όλα φρούδα
Άσε και την καρδιά σου ν' αγαπήσει
Γιατί ό,τι φεύγει δεν ξαναγυρνά

Τραγούδησε γλυκιά μου αγαπημένη
Γοργά η ζωή κυλά κι ο καιρός διαβαίνει
Και σβήνει και τα τραγούδια από τα χείλια
Τα όνειρα, τους πόνους και κάθε ζήλια

Και γέλασε τώρα που όλη γελάει η πλάση
Αύριο η ζωή μας θα συννεφιάσει
Άγριες θα 'ρθουν μπόρες και καταιγίδες
Να σβήσουν τα όνειρα μας και τις ελπίδες

Όταν βγήκε το αυτοβιογραφικό του βιβλίο, του ζήτησα να μου υπογράψει.


Άλλες εποχές. Άλλα τραγούδια. Άλλες ευχές. Άλλο ήθος. Κτήματα.

5 σχόλια:

kyriaz είπε...

Εξαιρετικός.Απ' τις μεγάλες αγάπες της μάνας μου.
Μα μιλάει ακόμη και σήμερα σε μένα.

Πρέπει να αισθάνεσαι τυχερός για το αυτόγραφο...

Την καλημέρα μου.

Φαιδρα Φις είπε...

πάντα έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου μια μακρινή ηχώ της φωνής του και όλων των ρετρό ήχων αυτής της εποχής,
από δισκάκια του πατέρα μου,
αγαπημένος του ο Πολυμέρης και ο Γούναρης,
κι ακόμα τους ακούει,ακόμα και στο αυτοκίνητο όταν ταξιδεύει...

είναι κι αυτό που γράφεις στο τέλος...
λες και είχαν άλλη ισχύ τα ίδια αισθήματα,ειπώνονταν αλλά με άλλη έκφραση,δύσκολα γιατί ήταν αληθινά και όχι αναλώσιμα,
αυτή η συστολή ήταν που όριζε αλλιώς το ήθος,

μου άρεσε πολύ και το τραγούδι και η αφιέρωσή του σε σένα,
τυχερέ...

σε φιλώ πολύ πολύ

Fuji είπε...

Έχω διαβάσει ολάκερο το κείμενο της αυτοβιογραφίας του.
Πραγματικά ΑΛΛΟ ΗΘΟΣ...
Από εκείνα που είναι διαρκώς παρόντα,που τα ακούς με τ΄αυτιά σου και τα απορροφάς με τους πόρους της ψυχής σου...
Μεγάλη αγάπη του πατέρα μου...

Πολύ τυχερός Δημήτρη που τον γνωρίζεις προσωπικά

Δημήτρη, Γιάννη, Φαίδρα
την Καλημέρα μου

Φαιδρα Φις είπε...

καλημέρα fujinia,
πού είσαι βρε?
μου έλειψες

Churchwarden είπε...

Έχετε όλοι άδικο. Δεν είμαι τυχερός.

Παρόλα αυτά, σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα σχόλιά σας.