2 Οκτ 2008

ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ

Κάποτε κάποτε κάθομαι στην πολυθρόνα.



Δεν είμαι μόνος μου. Είναι και άλλοι εκεί: η Αλουραίμ, ο Pipes, o Βασίλης, ο Άρης, ο Ηλίας, οι σκέψεις μου. Αίφνης, παίζει ένα τραγουδάκι στη σοφίτα που τα λέμε. Είναι από αυτά που μας αρέσουν: καινούριο απ' τον παλιό.


Εκεί που καμιά σκέψη μου δεν το περιμένει, θυμάμαι τον πατέρα μου που ξέχασε. Μου μίλησε τόσες φορές γι' αυτό το φιλμ, αλλ' ουδέποτε ανέφερε πως χτίστηκε γύρω από ένα ποίημα. Υπάρχει, άραγε, περίπτωση να μην το ξέρει;




Επαναλαμβάνω κατειλημμένος...

Though nothing can bring back the hour of splendour in the grass
of glory in the flower
we will grieve not
rather find strength in what remains behind.


Θυμάμαι γεμάτος...

Aν κι η ώρα δε θα ξαναρθεί της λάμψης στο χορτάρι
της δόξας στο λουλούδι
εμείς δε θα θρηνήσουμε
έχοντας τη δύναμη σ’ ό,τι απομένει πίσω.


Θυμίζω γερός...

7 σχόλια:

kyriaz είπε...

"έχοντας τη δύναμη σ' ό,τι απομένει πίσω"
και σ' ό,τι μας σέρνει εμπρός,θα πρόσθετα.

Πάντα γερός,μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν, Δημήτρη.

Π.Κ. είπε...

Αγαπητέ,

Ανταποδίδω την επίσκεψη και διαπιστώνω ευχαρίστως άρωμα Ποίησης στον ορίζοντα! Όπως καταλαβαίνεις, χαίρομαι τα μάλα και οπωσδήποτε θα σού έρχομαι!

Churchwarden είπε...

Γερή η ευχή σου, Γιάννη, την ανταποδίδω και σε ευχαριστώ.

Πάτερ, είστε πάντοτε καλοδεχούμενος, δεδομένου ότι η χαρά είναι αμοιβαία, όπως και η αγάπη στην ποίηση.

Φαιδρα Φις είπε...

Δημήτρη κι εγώ είμαι εκεί,
και συγκινούμαι με την σπάνια ευαισθησία σου και με την ψυχή σου.
θα σ'ευγνωμονώ πάντα γι'αυτό το δώρο σου.

επιχρίω τα λόγια σου με τη ρευστή ουσία της αγάπης

Churchwarden είπε...

Kαλή μου Χάριτα, εκεί είναι όποιος είναι γενναιόδωρος και ξέρει να κλαίει. Εγώ σε ευχαριστώ για την ευγένειά σου και τα πάντοτε θερμά λόγια σου.

Pipe Smoker είπε...

Ορθώς, φίλε μου. Οι στιγμές είναι κεκτημένες και όχι παρελθούσες. Εγώ, πάντως, θα σου φέρω λίγο Sodalit να φτιάχνει την ατμόσφαιρα εκεί στη σοφίτα.

Churchwarden είπε...

Πάντα με σκέφτεσαι, Pipes, αλλά και γω είμαι μπον φιλέ. Να τα λέμε αυτά.