23 Ιουν 2008

WHAT FEELING IS THIS

Για τις γυναίκες του Soul for Poetry

Vanessa, Fuji, Πέννυ και Χάριτα

Μόνον η γυναίκα έχει σημασία. Οι λέξεις της ποίησης αναγεννώνται μέσα της, μόνο και μόνο προς απόδειξη της παντοδυναμίας της γυναικείας, ζεστής σάρκας. Ωά οι λέξεις. Σύμπαν η γυναίκα. Περιφορά οι πλανήτες. Ποίημα η ζάλη της γυναίκας, σφαίρα του ακατονόητου, φως της ταχύτητας. Μέσα της. Δίπλα της. Πάνω της. Γύρω. Πώς σκάει ζωή στο σώμα της γυναίκας. Πώς διαμελίζομαι με μια απλή σύσπαση του χείλους της, για να επιστρέψω στο στίχο τα μέλη μου προσευχητάρι.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"..Όλα δουλεύουν για μας:οι Ποιητές,η Φύση,Ο Πατέρας,οι Άντρες,οι Άλλες Γυναίκες,όλα μεθάνε από μας και για μας,για τις μητέρες και τις γυναίκες τους.Είναι όλα τόσο σοφά φτιαγμένα.."

"..it's an unopen door,
but you gotta reach out
and you gotta explore
and when something happens
that words can't define
only this time you know.."

φαίνεται να γνωρίζεις πόσο τυχερός είσαι που αντέχεις να έχεις έρθει τόσο κοντά και να νιώσεις τόσο βαθειά, έστω και μια, γυναίκα..

εύχομαι να μην το ξεχάσεις ποτέ
και πάντα να προσεύχεσαι σ' αυτό γιατί είναι πράγματι από τις πιό ιερές μυήσεις..

χαίρομαι και πάντα προσεύχομαι κι εγώ, σε αυτήν ακριβώς την αντρική γενναιότητα..

πάντα τέτοια..
πέννυ

Fuji είπε...

"για να επιστρέψω στο στίχο τα μέλη μου προσευχητάρι"

Συμφωνώ απολύτως

"φαίνεται να γνωρίζεις πόσο τυχερός είσαι που αντέχεις να έχεις έρθει τόσο κοντά και να νιώσεις τόσο βαθειά, έστω και μια, γυναίκα..

εύχομαι να μην το ξεχάσεις ποτέ
και πάντα να προσεύχεσαι σ' αυτό γιατί είναι πράγματι από τις πιό ιερές μυήσεις..

χαίρομαι και πάντα προσεύχομαι κι εγώ, σε αυτήν ακριβώς την αντρική γενναιότητα.."

Εδώ προσυπογράφω

συμπληρώνοντας πως είναι
Τιμή μου που ανήκω στις γυναίκες του Soul for Poetry. Σ' ευχαριστώ ab imo pectore.

υγ.Αγαπητή μου Πέννυ , συγγνώμη για το copy-paste . Σου στέλνω μια ζεστή, ζεστή καλημέρα.

Fuji είπε...

ΕΙΜΑΙ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Είμαι δυο γυναίκες
Η μια κατοικεί ανέκαθεν στο πατρικό της σπίτι
φροντίζει τις γλάστρες, κουρδίζει τα ρολόγια
τα ί ζει τα παιδιά της- τα παιδιά της παραστέκει στα πρώτα βήματα του μωρού
στα τελευταία του παππού
παίρνει στα χέρια το κουρασμένο κεφάλι του άντρα της
και κείνος νιώθει αναπαυμένος
νιώθει σα να΄ταν ο έφηβος της πρώτης γνωριμιάς τους
αγγίζει μιαν άκρη αθανασίας και αποκοιμιέται γαλήνιος.
Τότε αυτή γλιστράει έξω απ΄το κρεβάτι
λύνει τα μακριά μαλλιά της
τα μάτια της αλλάζουν από αστέρια σε ήλιους
η άλλη γυναίκα δε λάμπει- φλέγεται
διαβάζει λαίμαργα τις ειδήσεις του κόσμου
ρουφάει τη μουσική ξένων τόπων
διασχίζει ξυπόλητη χωράφια και δάση
πετάει πάνω από στέγες , πάνω από σύνορα
κι επισκέπτεται το φυλακισμένο αγαπημένο της
το ναυτικό αγαπημένο της στη μέση της θάλασσας
θρηνεί το νεκρό αγαπημένο της
τουφεκισμένο-στραγγαλισμένο-κρεμασμένο
κι ακόμα βρίσκει καιρό να κάνει κάτι στη θέση τους -
χτίζει οδοφράγματα , αποκοιμίζει τα ορφανά
νανουρίζοντας το καθένα στη δική του τη γλώσα
- παντογνώστης αυτή από αγάπη κι από μαγεία
όμως πάντα επιστρέφει πριν ξημερώσει
βγάζει τη μαγική της κάπα , σηκώνει τα μαλλιά της
σκύβει στο κρεβάτι , αγγίζει το ήρεμο μέτωπο του άντρα της
και του ετοιμάζει πρωινό
πριν ξυπνήσει και τους άλλους της φαμίλιας.

Δια της γραφίδας Λείας Χατζοπούλου-Καραβία χαρισμένο με περισσή αγάπη και μαγεία στο SOUL FOR POETRY, δηλαδή σε Σένα.

Fuji

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα κι από μένα fujiτσα!

Τί ωραίο αυτό,που νιώθει πως είναι 2 γυναίκες..
και πόσο αληθινή αίσθηση!

Οσο για το copy-paste,ξέρεις ότι για όποιον γράφει δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο από το να αφορούν κάποιον όσα γράφει..
οπότε εγώ ευχαριστώ για το copy-paste..
άλλωστε "τα λόγια αξίζουν,σ αυτόν που πιό πολύ τα θέλει.."
φιλιά
Πέννυ

solomantzaros είπε...

Τους χαιρετισμούς μου στις γυναίκες του soul for poetry.
Και η τέχνη, γέννους θηλικού είναι.
(το ι με ήττα παρακαλώ)

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου και σένα
απ' την λεβεντομάνα Κρήτη
την αήττητη!

Θα κατέβω για πρώτη μου φορά(ντροπή!)
το Σάββατο με Τετάρτη για έναν γάμο στο Ηράκλειο..

Σόλο δώσε τα φώτα σου:τί να μην χάσω και τί να αποφύγω;
Πέννυ

Churchwarden είπε...

Χαιρετώ τους ωραίους ανθρώπους του Soul for Poetry. Πολύ καλό το "σόλο", Πέννυ.

Ανώνυμος είπε...

I thank you,εμπνευστικέ.
Πέννυ

Fuji είπε...

Αγαπητέ Solomantzare, αντιχαιρετώ σε. Να είσαι καλά.

vanessa είπε...

Αν και καθυστερημένα…) χαιρετώ κι εγώ τη γυναίκα – ποίηση.

Έχει μια εκπληκτική δύναμη ο λόγος σου.
Μια ασύλληπτη μορφή.
Η θηλυκή ενέργεια που ενώνεται με τον σπουδαίο ανδρικό στοχασμό και βγάζει στο φως τη … θεϊκή πλευρά της ποίησης.
Υπέροχο. Μοναδικό.

Ευτυχία, έμπνευση και χαρά που είμαι στο Soul for poetry.
Σ’ ευχαριστώ, Δημήτρη.

Φαίδρα φις είπε...

τελευταία όπως πάντα αλλά ήρθα,
αυτό έχει σημασία,
τι δυνατό κείμενο!
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Δημήτρη μου αγαπημένε...

σε φιλώ
θα ξανάρθω

Churchwarden είπε...

Vanessa, o καλός σου λόγος μου κάνει, με κάθε εκφορά, ακόμη μεγαλύτερο καλό. Πρέπει να το ξέρεις αυτό. Σε ευχαριστώ πολύ.

Χάριτα, αυτό σου έλειπε...να μην ξανάρθεις. Σε φιλώ με περισσή στοργή. Σε ευχαριστώ με ανόθευτη ειλικρίνεια.

solomantzaros είπε...

προς Πέννυ.
Δεν ξέρω αν θα το δεις αλλά εγώ σήμερα μόνο είδα την έκκλησή σου.
Που σημαίνει ήρθες, είδες κλπ.
Ελπίζω να πέρασες καλά και χωρίς τα φώτα μου. Αν και οι γάμοι είναι λιγο περίεργη φάση στην Κρήτη για κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος μαζί τους.
Ή που ενθουσιάζεται ή που σκυλοβαριέται (και ενθουσιάζεται μόνο με το φαγητό)