20 Μαΐ 2008

SED LEX


Six-pack μπύρα Beck’s με δώρο το ποτήρι
Παράτησε ξανά το στήθος της αδέσποτο
Μνήμης αφρό παραπανίσιο, θυμόμουν και γελούσα
Εις των τριακοσίων εσύ, στίχους του Ευρώτα:
«Και τι με νοιάζει, ξιπασμένη και όμορφη
Αλλού το βλέμμα σου που στρέφεις»
Προ civil war literature εγώ, κλαίουσες ονειρώξεις:
«Κι αν την ακρυλική σου ίνα έχεις γνήσια
Λάβε μου βασιλέως τη σφραγίδα
Το λίκνισμα πρωινό ανατρίχιασε στην πλάτη μου
Και ζέστανε τα χθεσινά φιλιά μου της φυγής σου
Σβήσε το τσιγάρο μ’ όνειρο-μπορείς»
Mα θέλαμε κι οι δυο να βαλανεύσουμε
Six-pack μεταμερίδια εσύ άνω του υπογαστρίου
Γνώστης παρηγορήθηκα
Πως πράγματι τα διαμερίσματα αυτά
Διευκολύνουν τη διείσδυση
Στους Δακτυλιοσκώληκες
Πρωτεύων εγώ στηρίχθηκα στη σύγκλιση
Χερσαίων τροπικών αιμαδιψίδων
Προς το ακίνητο
Κι έμεινα ναύαρχος ξανά
Μόνος να πίνω μπύρες

(...with silent trees...)

14 σχόλια:

Fuji είπε...

"Six-pack μπύρα Beck’s με δώρο το ποτήρι
Παράτησε ξανά το στήθος της αδέσποτο
Μνήμης αφρό παραπανίσιο"

Τη λατρεύω αυτή την εικόνα, τον παραπανίσιο αφρό της μνήμης...
Σβήσε το τσιγάρο μ΄όνειρο και έλα να τσουγκρίσουμε....
Στην Yγειά σου, καλέ μου, και στην Ποίησή σου....

Μοσχομπίζελο

Ijuf είπε...

Ψηφίζω Dima....

Fuji είπε...

"Κι αν την ακρυλική σου ίνα έχεις γνήσια
Λάβε μου βασιλέως τη σφραγίδα
Το λίκνισμα πρωινό ανατρίχιασε στην πλάτη μου
Και ζέστανε τα χθεσινά φιλιά μου της φυγής σου
Σβήσε το τσιγάρο μ’ όνειρο-μπορείς»

Ναυαρχούκο μου...Dima...

όλα τα μπυρόνια για πάρτη σο...

υγ : Με μέθυσες πάλι , τι να κάνουμε;;;

Φαίδρα φις είπε...

dura lex,
εγώ μπορώ να κάψω το όνειρο με την κάφτρα...
με το βαλανεύσουμε και τους δακτυλιοσκώληκες,
ή που θα με στείλεις μια ώρα αρχύτερα σε καμιά νευρολογική κλινική με ανηκέστους ψυχολογικάς βλάβας,
ή που θα ρίξω και κανένα σκοτωμό άωρο απόψε το βράδυ...

σε ζηλεύω όταν γράφεις έτσι
και αλλιώς...
και πίνω και μπίρες...

σου έστειλα με ταχυδρομείο

φιλιά Άνθρωπε και Ποιητή ορατών τε και αοράτων

Φαίδρα φις είπε...

fuji,έλα ξεκίνα πάμε για μπίρες...

φιλοφαιδρόνια

Φαίδρα φις είπε...

ijuf,
τι είναι dima?
δεν παρακολουθώ τις εξελίξεις και έχω ελλιπή πληροφόρηση,
συγχώρεσέ με

Mist είπε...

κάθησα με την πλάτη γυρισμένη στον γκρεμό
και την ανάπαυλα προς την μεριά
που τον ξεχνάει

(Κ.Λ)

καλό απόγευμα ποιητή

Fuji είπε...

Φιλοφαιδρένια μου,έμπιρη ποιήτριά μου, Dima= Dimitri, ρωσιστί.

Κάνε υπομονή, σε παρακαλώ.Μη μου αγχώνεσαι....

fjuiφιλιά και ijufδροσιές....

Φαίδρα φις είπε...

ijufanda μου,
αν υποψιαστώ ότι εκείνο το έμπιρη υποδηλώνει το μπίρι μπίρι...
θα πεθάνω...
έλα το βράδυ για σοκολατάκια,φέρε χυμό ρόδι παγωμένο,
θα έχω κεράσια και φράουλες με κονιάκ...

αγκαλίτσα φιλάκι φιλάκι

Fuji είπε...

Αέρινη Ομίχλη,έλα σε παρακαλώ να σκεπάσεις με την αύρα σου τα δύσκολα και τα αντίξοα....

Για σε -και από εδώ- ένα γιασανθάκι...

να αρωματίζει τις στιγμές σου

ΥΓ. Απίθανο αυτό που έγραψες...
ΥΓ1 . Τι σημαίνει, αλήθεια, Κ.Λ.;;;

Fuji είπε...

Βασικά.... μπίρα , μπίρα .....

Εννοείται πως θα έρθω...

ijufπατώντας...

Φιλί, αγκαλιά, φιλί, αγκαλιά....

Churchwarden είπε...

Fuji, καλό και το Dima και το ναυαρχούκο. Ούτε να τραγουδώ ξέρω ούτε να οδηγώ καράβια. Βούλιαγμα, το κοιτάμε.

Φαίδρα, σε ευχαριστώ και για την αποστολή και για τη...ζήλια. Αμφότερες τις απολαμβάνω σε μοριακό επίπεδο. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ.

ΥΓ: Με τις προσφωνήσεις σου, θα την ψωνίσω. Αρκεί να σε πιστέψω. Λίγο θέλω.

Mist, δεν έχω τρόπο να σε ευχαριστήσω...βαθιά η χαρά που μου δίνεις. Την πιο ζεστή καλησπέρα μου, Ομίχλη Νέφος Ποίησης Πυκνό.

Fuji είπε...

Αυτό που κοιτάμε , συμψυχοποιητικέ μου, είναι ότι το πλοίο θα το σώσεις ΕΣΥ...

Fujaki-φιλί...

Churchwarden είπε...

O καλός καπετάνιος αποφεύγει το κακό το νούμερο, Fujaki...