29 Μαΐ 2008

ΚΥΝΗΓΟΣ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ

Δε μεγάλωσα με το "κόκκινη κλωστή δεμένη". Μεγάλωσα με άλλες ιστορίες παραμυθάδων άλλων, είτε καλό μου έκανε είτε κακό. Δύο απ' τους παραμυθάδες-οι βασικότεροι, ίσως-ήταν ο George Lucas και ο Steven Spielberg. Καλά παιδιά. Μουσική, πλάνο και ιστορία εις αμάλγαμα τελειότητος, φαντασμαγορία βελούδου. Πολλά χρόνια μετά-θα 'ναι και είκοσι-το τελευταίο παραμύθι του Indiana Jones, αποφάσισαν να πουν κι άλλο. Η χαρά μου δεν περιγραφόταν...σαν ξυπνητήρι σε κατσαρόλα μέσα, περίμενα να χτυπήσω εισιτήριο. Ο αρχαιολόγος των παιδιών είναι από τα Όσια και Ιερά των πρώτων μου χρόνων. Των χρόνων που κατάλαβα πως κι εγώ παραμυθάς είμαι.

Δεν ξέρω αν είναι σωστό να αποκαλύψω στοιχεία της νέας υποθέσεως-οπότε δε θα το κάνω. Τα παιδιά, πάντως, μπορώ να πω ότι είτε έπαψαν να απευθύνονται σε μένα (τώρα μεγαλώνουν καινούριες δίψες με τον ίδιο, ίσως, ήρωα) είτε πραγματοποίησαν μια χονδροειδέστατη αρπαχτή στην πλάτη του κυνηγού της χαμένης κιβωτού. Την καλλιτεχνική αποτυχία αρνούμαι να την εξετάσω ως ενδεχόμενο-το γνήσιο τάλαντο ποτέ του δεν ψοφάει.

Διατί ωρέ Steven και George πηβήσατε την ταινία μου;

7 σχόλια:

Fuji είπε...

Τι να πω , αγαπημένε μου Δημήτρη;;;
Σε καταλαβαίνω απόλυτα.

Ας περιοριστώ σε μιαν ευχή:

Ποτέ κανείς να μην ξανατολμήσει να πηβήσει τις ταινίες σου!
They΄re indeed part of your flesh !!!

υγ Πολύ με άρεσε η παρομοίωση με το ξυπνητήρι...

Φαίδρα φις είπε...

apapapapapapapa...
ευτυχώς που με προϊδέασες!
δε θα το δω
δε θα το δω
δε θα το δω
δε θα το δω

fujiμουfujiμου φιλιά
άσε τον Dima
τον φωτολυμένο

Ανώνυμος είπε...

..υπερασπίσου το παιδί, γιατί όσο υπάρχει το παιδί,υπαρχει ελπίδα."
πού λεγε κι ο παλιός, που ναι αλλιώς..

Ηθελα να σου πω οτι κι ο νέος, είναι κι αυτός ωραίος,για τον φιλαράκο μου λέω, τον τετράχρονο Ορέστη που σήμερα είδε την πρώτη του του ταινία σε θερινό σινεμά κι ενθουσιάστηκε..μάντεψε ποιά..

Οταν τελείωσε, από τον ενθουσιασμό του, είπε και το αμίμητο:"να ρθούμε και καμια μέρα, που να μην είναι νύχτα"!

καλές νύχτες
πέννυ

Pipe Smoker είπε...

Αίμα... πολύ αίμα...

Churchwarden είπε...

Fuji,

Part of my flesh indeed.

Χαριτίνη,

Δεν είπα να μην το δεις. Είπα ότι μου εφάνη μούφα. Ίσα ίσα που, αν το δεις, θα ανταλλάξουμε και απόψεις.

Πέννυ,

είσαι σίγουρη ότι υπερασπίζεσαι τον μικρό Ορέστη;

Pipes,

συμφωνώ. Τα παιδιά δεν ξέρω. Δεν τα έχω κάνει ακόμα.

Ανώνυμος είπε...

Ναί!
Εσύ;
πέννυ

Churchwarden είπε...

Δεν μπορώ να γνωρίζω ποια αναζήτηση πιστεύει ο Θεός ότι υπερέχει (της χαμένης κιβωτού ή του κρυστάλλινου κρανίου).

Για να ήμουν σίγουρος, θα έπρεπε να γνωρίζω. Άποψη, πάντως, έχω.