17 Απρ 2008

Paris by Night



Ο Βασίλης Γανωσέλης (μοναχογιός του ενορχηστρωτή Κώστα Γανωσέλη-ίσως κανείς έχει υπόψη δουλειές του, όπως ο "Καρυωτάκης" του Μίκη Θεοδωράκη, η "Διαίρεση" του Βασίλη Παπακωνσταντίνου ή η συναυλία του Γιώργου Νταλάρα με τη φιλαρμονική ορχήστρα του Ισραήλ) είναι 17 χρόνια φίλος μου.

Τονε θυμάμαι σε διάφορες γωνιές της θρυλικής Γενναδείου Σχολής να τραγουδά ολόκληρο το Crusader του Chris de Burgh, αδιαφορώντας για τον περίγυρο. Πολύ νερό στ' αυλάκι από τότε...

Ο Βασίλης ολοκλήρωσε λίαν προσφάτως το πρώτο του μουσικό project, από το οποίο παραθέτω το Paris by Night-το κομμάτι το έγραψε κοντά δέκα χρόνια πριν. Σε μελλοντική ανάρτηση θα παραθέσω και άσμα, σε στίχους δικούς μου και μουσική δική του. Ελπίζω πως το Paris by Night θα καταφέρει να σας ανοίξει την όρεξη...

8 σχόλια:

Fuji είπε...

Γεια σου, Βασίλη , με τα ωραία σου....

Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!

Φαίδρα φις είπε...

Δημήτρη και fuji έχετε πρόσκληση

με αγάπη...

solomantzaros είπε...

Ωραίο το κομμάτι.
Φυσικά απο ένα ορχηστρικό δεν μπορεί να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα.
Πχ, ως συνθέτης κινείται στο χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής; τζαζ, ροκ; Διακρίνω και έντονα στοιχεια κλασικής μουσικής.
Περιμένουμε εναγωνίως τραγούδι με τους στίχους σου.

Pipe Smoker είπε...

Καλή επιτυχία στον Βασίλη. Ό,τι καλύτερο.

Αναμένουμε να δούμε και άλλα.

Churchwarden είπε...

Kυρίες και κύριοι, σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια. Φαίδρα, στο παιχνίδι θα παίξω ετεροχρονισμένα. Σολωμάντζαρε, θα πούμε περισσότερα για το θέμα όταν φορτωθεί το καμάρι μου (και του Βασίλη, νομίζω): το Closure. Xαιρετώ.

Φαίδρα φις είπε...

καλέ μου Δημήτρη σ'ευχαριστώ,
το τραγούδι μου άρεσε πολύ και αδημονώ για το καμάρι σου...
αν θες πέρασε,έχω μια αφιέρωση για σένα και τη fuji,

φιλιά

Κλειώ Νικολάου είπε...

Να έχεις ένα όμορφο Πάσχα. Οι επιθυμίες σου ευχές μου Φιλιά

basil είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη,
Ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση, αλλά και για τους στίχους που μας προσφέρεις, εις γλώσσας δύο.

Αγαπητή fuji,
Ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο. Είναι μεγάλη η χαρά του καλλιτέχνη, που γίνεται αποδεκτός από τους διδασκάλους του:)

Αγαπητέ pipes,
Ευχαριστώ πολύ για την ευχή. Θα δείτε κι άλλα, που θα σας ικανοποιήσουν περισσότερο. Ελπίζω…

Αγαπητέ Σολωμάντζαρε,
Ευχαριστώ πολύ για το ευνοϊκό σχόλιο. Κρίνοντας από το δεύτερο συνθετικό του ψευδωνύμου Σου, ασχολείσαι μάλλον και με τη μουσική. Αυτό είναι χρήσιμο για να μπορέσεις ίσως Εσύ κάποια στιγμή να αποφανθείς ως προς το χώρο, στον οποίο κινούμαι. Δυστυχώς, εγώ απέχω πολύ από το να μπορώ να απαντήσω κάτι σοβαρότερο από “μεταξύ outer space και (επίγειου) τρελοκομείου”.

Αγαπητή Φαίδρα Φις,
Ευχαριστώ κι Εσένα. Να αδημονείς για το καμάρι. Είναι αλάνθαστη η στάση αυτή:)

Και για όλους όσους αναμένουν το άσμα (χαιρόμαστε που αναμένετε, γιατί είμαστε...), εύχομαι να σας ικανοποιήσει. Πάντως ο Ποιητής, που προ διετίας μου παρέδωσε το αρίστης ποιότητας πρωτογενές υλικό, δεν παραπονιέται… Καλές διακοπές να έχετε!

Υ.Γ. Φαντάζομαι ότι κάποιοι από εσάς θα θεωρείτε την απόκρισή μου υπερβολικά καθυστερημένη, ιδίως αν στη ζωή σας γράφετε πολύ. Ωστόσο, η τελευταία εβδομάδα υπήρξε πραγματικά πολύ γεμάτη, κουραστική και απαράμιλλα αγχωτική (είναι γνωστή η άμιλλα μεταξύ των εβδομάδων, όχι;) και, επιπλέον, το πάσης φύσεως γράψιμο με κουράζει. Τώρα μπόρεσα και τώρα έγραψα. Κι όποιος θέλει το πιστεύει…