27 Μαρ 2008

YΔΡΟΒΑΤΗΣ

ΥΔΡΟΒΑΤΗΣ


Οι λέξεις συστεγάζουν κρούστα στην επιφάνεια της θάλασσας
Γιατί εγώ χαμογελώ στο σκοτάδι
Αφού ξύπνησα αργά κι αργά θα κοιμηθώ
Αποσύρω πευκοβελόνες από διαστημόπλοια
Λέω: θα γράψω μ’ ό,τι έχω
Πλέκω οδοντοτρίχια Van der Waals
Tινάζω κάπα αδαμαντόνημα στα μούτρα των απορημένων
Φορώ το στέμμα μου αδιακρίτως
Ορίζω: Ελευθερία
Η τακτοποίησις προμετωπίδος θύρας
Ατάκτως ειρημένης
Συμβατής φούχτας κουνημένης φωτογραφίας
Αφυψηλού θεώρησης του ακατανόμαστου
Υποκλοπής διακροτήματος διαχείμασης
Εξηγώ: συσπάσεις σφιγκτήρων, ξεψυχίσματα νυχτοπεταλούδων
Ημιτονοειδώς να στεγνώνουν την εξόρυξη του λίθου μου
Κέρας πολύτιμο στου προσώπου μου το άτι
Σμίγω:χαρακτηριστικά κοινά ασύμπτωτης κυκλοθυμικότητας
Απαισιοδοξία και αλαζονεία
Συμφωνώ: την παραγγελία μου με τη σερβιτόρα
Και την περίσσεια του στήθους της
Σαν αντίπαλος φιδιού
Τρίζω ουρές σκορπιού και ξεκινώ
Για τους λεπτοδείκτες
Που αρνούνται ραχιαία γωνιογένεση
Για τα χτενίσματα
Που βίτσες κατασκευάζουν με πλαστελίνη
Για τα τσιγαρόχαρτα γλυκόρριζας
Που πυρπολούν υποβρύχιους νεροχύτες
Συνθήκες καταβύθισης ιζήματος: απειροστά μοιρογνωμόνια
Συνθήκες καταβύθισης ιζήματος: κλεψύδρες δωματίου
Απειροστά μοιρογνωμόνια και κλεψύδρες δωματίου
Είναι τα μόνα που κάτι τέτοιες ώρες έχω
Σα διαλύτης στη σοφίτα μου
Ή σαν αγοραστής δυνάμεων συναφείας
Στρώνω περιπάτους στα σύνορα ρευστού και ατμόσφαιρας
Ιούδας φορώ διαβάσεις θαυματοποιού
Προδοσία στις πίστεις τους οι υδροδιαβάσεις
Γιατί οι λεξεις συστεγάζουν κρούστα στην επιφάνεια της θάλασσας

4 σχόλια:

Fuji είπε...

"Απειροστά μοιρογνωμόνια και κλεψύδρες δωματίου
Είναι τα μόνα που κάτι τέτοιες ώρες έχω
Σα διαλύτης στη σοφίτα μου
Ή σαν αγοραστής δυνάμεων συναφείας
Στρώνω περιπάτους στα σύνορα ρευστού και ατμόσφαιρας
Ιούδας φορώ διαβάσεις θαυματοποιού
Προδοσία στις πίστεις τους οι υδροδιαβάσεις"

Μου αρέσει που ο υπερρεαλισμός του ποιήματος αυτού ταυτίζεται με τα θαύματα του Υδροβάτη. Πόσο μάλλον που ο Υδροβάτης είσαι εσύ.

Φαίδρα φις είπε...

υπέροχο το "θα γράψω μ'ό,τι έχω"...
με κέντρισε και η "αλαζονεία" του,κάτι που σου το πιστώνω ως εκκεντρικό έρεισμα της σκέψης σου και των διαδικασιών που λαμβάνουν χώρα στον αισθητό και υπεραισθητό σου ψυχικό και πνευματικό χώρο...
χαίρομαι περισσότερο γιατί ό,τι γράφεις δεν καταρρέει,ό,τι γράφεις το υπερασπίζεσαι και δεν το βγάζεις στο σφυρί ή έτσι νομίζω...
το βλέμμα σου κοιτάζει προς το ένδον και αυτό είναι παραμυθία για όσους ενστερνίζονται αυτή την πολύ ειδική "μεμβράνη"-"κρούστα" και τη διαχειρίζονται για να διασώσουν το ήθος τους...

φιλιά

vel... είπε...

Κάτσε να το ξαναδιαβάσω... πού στο καλό είναι κρυμμένοι οι δεσμοί υδρογόνου στον υδροβάτη; :)

Αυτο με τους δεσμούς Van der Waals ομολογώ πως δεν το ειχα σκεφτεί!

Να έχεις μια όμορφη μέρα εύχομαι με όλες μου τις δυνάμεις μου συνάφειας και συνοχής :)

Churchwarden είπε...

Fuji, προσπάθησα να κρυφτώ, αλλά δεν τα κατάφερα. Ο Υδροβάτης είμαι εγώ.

Φαίδρα, ό,τι γράφω (αφού είναι ό,τι έχω) το υπερασπίζομαι μέχρι τελικής πτώσης-τη μεμβράνα τη χρησιμοποιώ για υδροβασίες.

Vel, o Υδροβάτης είναι έντομον. Οι δεσμοί υδρογόνου και οι Van der Waals διαδραματίζουν σημαντικότατο ρόλο στις υδροβασίες του. Οι δυνάμεις που μεταστοιχειώνουν τη συντροφικότητα λέξεων σε Ποίηση, είναι τέτοιες: συνοχής και συνάφειας.

Σας ευχαριστώ όλους θερμά, θερμότατα.