16 Μαρ 2008

I AIN'T GOT NO BODY

Υoung Frankenstein, η ταινία. Όποιος δεν την έχει δει, ας τη δει. Μπορεί και να γελάσει. Μπορεί και να τη λατρέψει. Ξεκινάμε με τη σημαντική φιλοσοφικά παρατήρηση I ain't got no body/And nobody (give?cares?δεντακούωκαλά)

Θυμάμαι την ερώτηση στο Trivial Pursuit. Ποιος έπαιζε το ρόλο του τυφλού ερημίτη; O που τον έπαιζε, δε χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ για να λυθείς. Χαίρε, Gene Hackman. Παρακαλώ προσοχή και στο βλέμμα του τέρατος μετά το τσούγκρισμα.



-Τhere wolf, there castle...

-Why are you talking that way?

-I thought you wanted to

-No, I don't want to

-Suit yourself, I'm easy...


Tα παραπάνω κατόπιν καλέσματος της αγαπητής Roadartist

4 σχόλια:

Fuji είπε...

Εκπληκτική επιλογή , Churchwarden. Γέλασα πάρα πολύ. Μου έφτιαξες τη μέρα, την Κυριακή δηλαδή.
Κορυφαίο το casting . O αγαπημένος μου είναι το τέρας.
Πρέπει να την ξαναδώ οπωσδήποτε.

Churchwarden είπε...

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......

Fuji είπε...

@Roadartist

Μπράβο, Roadartist.Πολύ καλή η ιδέα σου για τις ταινίες.
Την αγαπημένη σου τη γνώρισα αντίστροφα. Πρώτα άκουσα τη μουσική , ενθουσιάστηκα και προχώρησα στην ταινία. Την έχω δει μια φορά μόνο , πριν μερικά χρόνια, αλλά η σκηνή που παρουσιάζεται στο τρίτο βίντεο της ανάρτησης σου , έχει μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη μου. Κάποια στιγμή συνέβη και το εξής "συνειρμικό" : η σκηνή αυτή συνδέθηκε με το ποίημα "Παράκρουση"
του αγαπητού Churchwarden.Η σύνδεση , βεβαίως, ως συνειρμική είναι αυθαίρετη . Στο λέω , όμως, γιατί αφορά στην αγαπημένη σου ταινία και σ΄ενα πολύ αγαπημένο μου ποίημα .

P.S. Σου γράφω εδώ γιατί δεν μπόρεσα ν΄αφήσω το σχόλιο στο blog σου.
Την καλημέρα μου.

Roadartist είπε...

Καλημέρα και απο εδώ churchwarden!
Δεν έχω δει τη ταινία, καταχάρηκα όμως τα αποσπάσματα!! Φαίνεται εκπληκτική!!

@ Fuji: Καλημέρα Fuji. Να υποθέσω οτι δεν εχεις λογαριασμό google και γι'αυτο δεν μπόρεσες να αφήσεις σχολιο?..
Ευχαριστώ πολύ που έγραψες κάτι εδώ. Η μουσική είναι όντως εκπληκτική..την ακούω πάρα πολύ συχνά..Ωραίος συνειρμός..
Και τη δική μου καλημέρα!