26 Μαρ 2008

ΤΡΟΦΙΜΟΣ ΜΙΝΩΙΚΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ

Σε ομματίδια αναλύομαι θραυσματικής χρησικτησίας
Γλωσσιάζοντας ιδρώτα κόκκινο αδημονίας
Εκτόξευσης ηθικής
Αγέρωχος μεριάζω με ιδιωτείας
Ράμφος τους φοίνικες της θηλής της
Κατηφορίζοντας στον ομφαλό της
Υπέρλαμπρος κατολίσθησης
Άπαντα τα ξύστρα μειδιούνε
Του ανεξίτηλου αναδυόμενα μεμβρανών
Νηκτικών του ουράνιου οφθαλμού
Ερετικά φτερά σε σειρές παρατάσσονται
Καρδιακής φτερούγας σαλπίζοντας
Την τρομερή
Υποστολή των συμβόλων
Στης ξαφνικής μου στάσης την εύρεση
Οψιβαδιστικού καταφυγίου
Στα σκέλη της στρουθοκαμηλίζω συνθετικές
Ευμενίδες κι ύστερα αποσύρομαι
Στη διάπυρη μήτρα της με ταυ περιττό

Άξια είναι άξια η αυτότητα
Θρέψης του δόγματός μου
Μνήσθητί του, Κύριε
Τον εύστοχο σταυρωτή:

ΤΡΟΦΙΜΟΣ ΜΙΝΩΙΚΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ
ΦΙΔΟΚΡΑΤΕΙΡΑΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΑΦΑΛΑΤΩΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ

H Φαίδρα με τους λόγους του Οδυσσέα Ιωάννου:

Θα συνεχίσω να γλιτώνω τον πόλεμο, ετοιμάζω καταγωγή για τα παιδιά μου, αν έρθουν, θα συνεχίσω να ξεφτιλίζω ρήματα, θα σκαρφαλώνω σε ρόγες και θα γκρεμίζομαι ως την κοιλιά, και πάλι, αναξιοπρεπής, κλόουν στο τσίρκο των γυναικείων σωμάτων, στην παιδική χαρά τους, προσκυνητής στις μπρούμητες θέσεις τους, σαν τετράχρονος μπροστά σε στολισμένο δέντρο...

Ο Ωσηέ λέγει:

Την ώρα που με έπιασαν
τα απόνερα
εβυθίστηκα μαζί τους
για να βρω την πρόστυχη γοργόνα
που μ’ εφώναζε
να της απαγγείλω ένα ποίημα

Δεν είμαι ποιητής της λέω
είμαι ένα όνειρο που είδες
ή εφιάλτης

7 σχόλια:

Fuji είπε...

"Αγέρωχος μεριάζω με ιδιωτείας
Ράμφος τους φοίνικες της θηλής της
Κατηφορίζοντας στον ομφαλό της
Υπέρλαμπρος κατολίσθησης"

Είσαι τω όντι μεγάλος ...πολύ ισχυρός...

Νότες....ερετικά φτερά!!!

Φαίδρα φις είπε...

μ'αρέσει που δε μασάς τα λόγια σου,είναι περιττό να σου εκφράσω για πολλοστή φορά τον ανυπόκριτο θαυμασμό μου...
συνειρμικά-ενδεχομένως εσφαλμένος ο συνειρμός...θα δούμε-οδηγήθηκα σ'αυτό το κείμενο,
"θα συνεχίσω να γλιτώνω τον πόλεμο,ετοιμάζω καταγωγή για τα παιδιά μου,αν έρθουν,θα συνεχίσω να ξεφτιλίζω ρήματα,θα σκαρφαλώνω σε ρόγες και θα γκρεμίζομαι ως την κοιλιά,και πάλι,αναξιοπρεπής,κλόουν στο τσίρκο των γυναικείων σωμάτων,στην παιδική χαρά τους,προσκυνητής στις μπρούμητες θέσεις τους,σαν τετράχρονος μπροστά σε στολισμένο δέντρο"

σε φιλώ

ΩΣΗΕ είπε...

μαζί με τη Φαίδρα, εν χορώ, φωνή δεύτερη:




''Την ώρα που με έπιασαν
τα απόνερα
εβυθίστηκα μαζί τους
για να’ βρω την πρόστυχη γοργόνα
που μ’ εφώναζε
να της απαγγείλω ένα ποίημα

Δεν είμαι ποιητής της λέω
είμαι ένα όνειρο που είδες
ή εφιάλτης''

Churchwarden είπε...

Σας ευχαριστώ. Σας κρέμασα.

Φαίδρα, θα κάνω κάτι που δεν κάνω συχνά:

:)

Fuji, αν και το έχω ξαναπεί, σε σένα οφείλω.

Φαίδρα φις είπε...

@churchwarden,
καλημέρα κι ευχαριστώ πολύ για την τιμή...
μήπως θα έπρεπε όμως να βάλεις το κείμενο σε εισαγωγικά,όπως το είχα, διότι ανήκει στον Οδυσσέα Ιωάννου?

τι έγινε?γιορτάζει η fuji σήμερα?ενημέρωσέ με για να της δώσω τις ευχές μου.

σε φιλώ

Churchwarden είπε...

H Fuji έχει τα γενέθλιά της, Φαίδρα. Η βλάβη απεκαταστάθη.

Φαίδρα φις είπε...

ευτυχώς δεν κατέστη ανήκεστος!
σ'ευχαριστώ ξανά,
ανεβαίνω στο άλλο ποστ να της στείλω ευχές