9 Μαρ 2008

ΑΠΟ ΣΤΟΡΓΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΔΙΑΒΑΤΕΣ

Γύπες κεντούν ανάσαρκα τα χνάρια
Περαστικού που αγνάντεψε εναγής
Όση φιλοξενία χώρεσα στο χαμόγελο
Της στοργής μου-πολλοί αποπειρώνται
Να φουρνίσουν της χειραψίας το ενυδρείο
Κυρίως γιατί ξεχνιούνται μ’ ένα κομμάττι
Κρέας στο στόμα του κινδυνεύοντος προβάτου

Παρηγοριέμαι-με έλαια αιθέρια
Και μοναχορητίνες
Απαλείφονται μεμιάς του νου οι ξηραντήρες
Και των ιχθύων οι μυσαροί
Προδότες της ευγενείας
Αφού πρόβατα τους φαντάζομαι
Με έκσταση στο στόμα ολογραμμάτων μου
Που τρώνε ανθρώπους από στοργή
Προς τους αγνούς διαβάτες

10 σχόλια:

Fuji είπε...

"Παρηγοριέμαι-με έλαια αιθέρια
Και μοναχορητίνες
Απαλείφονται μεμιάς του νου οι ξηραντήρες
Και των ιχθύων οι μυσαροί
Προδότες της ευγενείας"

Εγώ να δεις πόσο παρηγοριέμαι :)

Churchwarden είπε...

Xαμογελάκι;

You always seize and amaze me.

μιχάλης παν. είπε...

Διαβλέπω μεγάλη πτώση το 2008. Ειδικά το "Γυναίκα" πολύ φλύαρο και πολυφορεμένο. Και τώρα το σημερινό. Κάτι δεν πάει καλά μου φαίνεται.

Churchwarden είπε...

H Πτώση είναι διαρκής. Το σημερινό είναι του 2007. Περίεργο όμως-επισήμανες πτώση, χωρίς να επισημάνεις ποτέ άνοδο. Οπότε στο πώς πάει αυτό που πάει, συμφωνώ.

Fuji είπε...

@παν.μιχάλη,

καθότι ουδεμία κοινοτοπία - πόσο μάλλον φλυαρία - διαπιστώνω στο ποίημα "ΓΥΝΑΙΚΑ" θα παρακαλούσα θερμώς να φωτίσετε τον κόσμο: δείξτε μας πού αλλού ή πώς αλλιώς το είδατε να φοριέται. Περιττό να επισημάνω ότι αν δεν απαντήσετε το σχόλιό σας αυτοακυρούται.
Για να μη σας ταλαιπωρώ - επειδή μια ταλαιπωρία τη διαβλέπω- αν μπορέσετε να αποδείξετε ότι στίχοι σαν τους "ΥΔΩΡ ΑΝΘΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΗΡΟΥΣ ΣΟΥ, ΑΝΆΣΑ ΑΝΑΣΣΑΣ ΛΑΒΩΜΑΤΙΑΣ " (αναφέρονται ενδεικτικά) είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟΙ , εγώ θα σκίσω τα πτυχία μου ( προπτυχιακών τε και μεταπτυχιακών σπουδών).

μιχάλης παν. είπε...

@ fuji
Λυπάμαι. Εσύ αυτοακυρώνεσαι εξαιτίας του μένους σου. Δεν το καταλαβαίνω. Υπήρξα καλοπροαίρετος. Άν προτιμάς μόνο το λιβάνισμα δεν υπάρχει λόγος να σκίσεις τα πτυχία σου. Δεν θα ξαναγράψω.

Fuji είπε...

@ παν. μιχάλη
Στο τι βλέπετε και τι δε βλέπετε δυστυχώς δεν μπορώ να παρέμβω. Αυτό, όμως, που σίγουρα δεν κάνετε είναι να απαντάτε επί της ουσίας. Αν για σας τα διθυραμβικά σχόλια που όμως δε μετεωρίζονται, εν αντιθέσει με τις γενικόλογες ατάκες του στυλ"κοινότοπα και φλύαρα" συνιστούν "λιβάνισμα", έχετε δίκιο: Δε θα σκίσω τα πτυχία μου ,γιατί αυτά πιστοποιούν την εμμονή μου στη σαφήνεια και την ακριβολογία.
Χαίρομαι δε ιδιαίτερα για το νέο ορισμό της καλής προαίρεσης:το να διαβλέπει κανείς πτώση , χωρίς να έχει διαπιστώσει πουθενά άνοδο!

Pipe Smoker είπε...

Το γλυκό burley στο general cob με γαληνεύει. Ας χαλαρώσουμε, λοιπόν (πρόταση κάνω, αν θέλετε να τσακωθούμε, πάλι μέσα είμαι). Αν και φιλοξενούμενος εδώ, σας παραπέμπω στις blogαρχές, Μιχάλη Πάνα: "όλοι είναι ευπρόσδεκτοι". Χτυπάει πολύ άσχημα να παρακολουθείς το έργο κάποιου και να μιλάς μόνο όταν κάτι δε σου αρέσει. Από την άλλη, λίγα περισσότερα λογάκια δε βλάπτουν κανέναν, ώστε να κατανοήσουμε και οι υπόλοιποι τι ακριβώς εννοείτε με τον όρο "φλύαρο". Δε θα σκίσω τα πτυχία μου, αλλά θα συμφωνήσω με τη Fuji ότι κρίση δίχως στήριξη, μοιραία αυτοακυρώνεται.

Αν, λοιπόν, έχετε διάθεση για κουβέντα, έστω και στα πλαίσια της υποκειμενικής αισθητικής, να το συζητήσουμε.

Αν, από την άλλη, απλά επιθυμείτε να βγάζετε κόκκκινες κάρτες που και που, τότε σοφά επιλέγετε να μην ξαναγράψετε. Αυτό θα ήταν αμφίδρομα κουραστικό.

Churchwarden είπε...

"Χτυπάει πολύ άσχημα να παρακολουθείς το έργο κάποιου και να μιλάς μόνο όταν κάτι δε σου αρέσει"

Σταμάτα να λες πράγματα που μόνον οι πτυχιούχοι-και μάλιστα δόκτορες-καταλαβαίνουν. Άλλο να διαβλέπει κανείς την πορεία του 2008 από ένα ποίημα του 2007 και ένα του 2008 (εύκολο) και άλλο να μιλά όταν διαπιστώνει πράγματα που του αρέσουν (δύσκολο).

Και σταμάτα να παρενοχλείς τους καλεσμένους μου. Είναι δική μου δουλειά αυτή.

Pipe Smoker είπε...

Μα αφού ξέρεις, ότι αυτό ήταν το πιο ευγενικό πρόσωπο που διαθέτω. Κατά τα άλλα, αν το περί δυσκολίας και ευκολίας το πιστυεύεις όπως το έγραψες, έχω πρόβλημα.