22 Φεβ 2008

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ

Τούτο το κομμάτι του Χριστού
Μικρότερο ως συνήθως του προσήκοντος
Τούτο το κομμάτι του φτωχού
Σκανδαλωδώς ογκωδέστερο
Αυτού που του αναλογεί
Σε μένα το κομμάτι
Εντός του οποίου κείται
Φλουρί ηχομόνωσης τριαδικής
Τις φορές που θα κλάψουμε φέτος ακούω
Τις φορές που θα θρηνήσουμε φέτος οσφραίνομαι
Τις φορές που θα σταθούμε φέτος μουδιασμένοι
Αναλογίζομαι ο παρανοϊκός
Που παύει πια να με νοιάζει
Της μοιρασιάς η αδικία
Μόνο τη λίρα σφίγγω παρήγορη
Των θορύβων μονωτική
Και των φορών προστάτιδα
Που θα σηκώσω φέτος
Αμείλικτο το μολύβι

5 σχόλια:

kyriaz είπε...

αγαπητέ
Ε Ι Ν Α Ι Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Ρ Γ Η Μ Α

Churchwarden είπε...

Aγαπητέ Γιάννη, σκέφτηκα πολύ για να σου απαντήσω. Μολονότι, άμεσα σχεδόν, έχω πάντοτε κάτι να πω, εδώ δυσκολεύθηκα πολύ.

Τελικώς, αποφάσισα να καταφύγω στο χωράφι που θαυμάζω: την άνευ προσμίξεων αλήθεια.

Από νωρίς εσχημάτισα την άποψη ότι είσαι γραφιάς, με όλη τη σημασία και την ουσία της λέξης: ευφυής, εμπνευσμένος και τσακισμένος από τον πόνο. Την εικόνα αυτή, όπως κι εσύ, δεν τη σχηματίζω εύκολα.

Παράλληλα, κι αυτό λειτουργούσε προκλητικά, ένιωθα ότι διαθέτεις "αγνό μάτι". Αν νιώσεις το σκίρτημα, θα το πεις. Αν νιώσεις τη φλόγα, πάλι θα το πεις. Σε κάθε περίπτωση, όπως αρμόζει.

Αυτό που μου είπες, το γύρευα. Το ήθελα. Μ' έναν τρόπο, το διεκδικούσα. Και βέβαια

είναι αδύνατον να αντιληφθείς πόσο σημαντικό είναι για μένα που μου το απηύθυνες. Να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας.

ΥΓ: Αν θέλεις, υπόδειξέ μου τον τρόπο να σου στείλω τα βιβλία μου, ως ελάχιστο δείγμα εκτίμησης.

Fuji είπε...

"Σε μένα το κομμάτι
Εντός του οποίου κείται
Φλουρί ηχομόνωσης τριαδικής"

Εντός μου το κομμάτι εντός του οποίου κείται η ποίησή σου...

Churchwarden είπε...

Ποιο κομμάτι, Fuji; Όλη η πίτα για πάρτη σο.

kyriaz είπε...

ευχαριστώ-θα σου στείλω κάποια στιγμή email...