22 Φεβ 2008

ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Κατόπιν της τελευταίας σμήριγγας του κορμιού μου
Απαντάται νοερός ο σωμίτης της Παρασκευής
Κι είναι η ζωή μου από Παρασκευές γεμάτη
Γεμάτη απ’ του επισάγματος το γνώριμο κατευόδιο
Του θυρεού μιας αψηλάφητης εξόστωσης
Αποκλεισμού του κόσμου
Των Παρασκευών τα σάγματά μου
Είναι σαν εδώ κι εκεί, παντού και ελαφρύτερα
Τι έχω, άλλωστε, εγώ να παινευθώ
Από διόδια διηθητικότητας μέσης
Μια δυο φορές το χρόνο;
Τίποτα δεν είμ’ εγώ
Μπρος στου φραγγέλιου το τρίξιμο
Που μόνο για να τρίξει σταματά
Στον αέρα την ηδονή του
Φόβο του καθηλωμένου που σάρκες του αποσύρει
Για ένα γρηγορότερα της συμμόρφωσης
Τίποτα δεν είμαι εγώ
Από ένα επί που βροχοσταλίδες συμπυκνώνει
Στα υπνοδωμάτια
Που την αντήχηση παράγει ήχων ανύπαρκτων
Σε παρηχήσεις οραμάτων και δένδρων αιωνόβιων
Και που παράφορα την ποτίζει με σύμμαχο την ανοησία
Εγώ, της Παρασκευής μου κηπουρός
Προσεύχομαι εκτός της πολλαπλασιαστικής δύναμης
Του όχλου και της τύχης
Για όλα με σύμμαχο τη λέξη
Της ανόητης τελείας αντιπερισπασμό: ελπίδα

4 σχόλια:

Fuji είπε...

"Κι είναι η ζωή μου από Παρασκευές γεμάτη
Γεμάτη απ’ του επισάγματος το γνώριμο κατευόδιο
Του θυρεού μιας αψηλάφητης εξόστωσης
Αποκλεισμού του κόσμου"

Κι είναι η ζωή μου από Παρασκευές γεμάτη
Γεμάτη απ’ του επισάγματος το γνώριμο κατευόδιο
Του θυρεού μιας αψηλάφητης εξόστωσης
Αποκλεισμού του κόσμου

Churchwarden είπε...

Tαύτιση δια απομάκρυνσης εισαγωγικών. Λίαν ποιητική.

Pipe Smoker είπε...

O Μalmsteen συνοδεύει έξοχα τον Bob's Chocolate Flake καιόμενο εντός ενός straight sandblasted billiard.

Churchwarden είπε...

Σε ευχαριστώ, Pipes, για τα καλά σου λόγια.