21 Φεβ 2008

ΦΩΤΙΑ ΤΕΤΗΓΜΕΝΗΣ ΣΚΟΝΗΣ

ΔΩΔΕΚΑΜΠΑΛΟ

Έκλουση διαπλανητικού μπιλιάρδου
Πραγματοποιείται ολόφωτη εντός μου
Όταν απ’την κεφαλή βελόνας γλιστρώ
Ινώδη τη φωτιά της τετηγμένης σκόνης
Όταν η χρωματογραφία ισοηλεκτρικής εστίασης
Δίδει ως εύρετρα του ψεκασμού
Τη διείσδυσή σου βαθμιαία
Σ’ όλες τις χασματοσυνδέσεις
Των ψηφιδωτών μου σκοτεινών μικροστιγμών
Τα ηλεκτρόνια τότε κολλώ στον πυρήνα
Σύντηξης φιλίου
Μπαν η κόκκινη μπίλια στη μαύρη
- ατμοσφαιρική ειν’ αυτή
του κανόνα εκκένωση
δεν ειν’ γωνία πρόσπτωσης –
Μπαν κι εσύ τρομάζεις τις ισχυρές
Στεκιές του βομβιστή
Χώνεψέ το καλά, παρτίδα μου
Αδύνατον να κερδίσεις
Μπαν κι εσύ εμβρόντητη θα μένεις
Κάθε που η μπίλια
Την πορεία μου της έκλουσης
Μπιλιάρδου διαπλανητικού
Υπνωτισμένη θα διαγράφει
Εσώτερης ερωτικής αλλόκρουστης συμφωνίας:


« Μπαν κι εσύ »

2 σχόλια:

Fuji είπε...

"Τα ηλεκτρόνια τότε κολλώ στον πυρήνα
Σύντηξης φιλίου
Μπαν η κόκκινη μπίλια στη μαύρη
- ατμοσφαιρική ειν’ αυτή
του κανόνα εκκένωση
δεν ειν’ γωνία πρόσπτωσης –"
```````````````````````````
Μπαν κι εσύ (Σύμπαν)

Το ιδιοφυέστερο ερωτικό που έχω δει ever.

Churchwarden είπε...

Thanx, Fuji.