23 Φεβ 2008

ΠΛΗΣΜΟΝΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

Άγνοια δήλωσε ο οινοχόος για το coctail
Μήτε τα υλικά ήξερε
Μήτε τις αναλογίες για να το φτιάσει
Κι εγώ πρόθυμος και άσχετος
Περιέσωσα το γόητρό μου
Τις πολύτιμες οδηγίες απαγγέλοντας

Αυτό που έφτιαξε σαν ψέμα δεν πινόταν
Πινόταν όμως ως σωσίβιο γοήτρου
Τόσο που γοήτευσα και τα διπλανά τραπέζια

Στις οδηγίες της αλήθειας μου
Είμαι εξίσου ακριβής
Ένα τρίτο ώσμωση στο σώμα γυναικός
Ένα τρίτο παντοτινή υγεία της μητρός
Ένα τρίτο παντοτινό σαλπάρισμα εφηβείας
Στις ρυτίδες μου ή σ’ ό,τι άλλο πάσχω
Και γαρνιτούρα εγγλύματος περιβολή
Με μονό αειφορίας διάστιχο:

Με παρρησία απόφυγε την πλησμονή ανθρώπων

Και στη στιγμή οι δικοί μου
Το τραπέζι τους στην πλάτη και δρόμο
Την απαγγελία μου να πραλάβουν

2 σχόλια:

Fuji είπε...

"Στις οδηγίες της αλήθειας μου
Είμαι εξίσου ακριβής
Ένα τρίτο ώσμωση στο σώμα γυναικός
Ένα τρίτο παντοτινή υγεία της μητρός
Ένα τρίτο παντοτινό σαλπάρισμα εφηβείας
Στις ρυτίδες μου ή σ’ ό,τι άλλο πάσχω
Και γαρνιτούρα εγγλύματος περιβολή
Με μονό αειφορίας διάστιχο:

Με παρρησία απόφυγε την πλησμονή ανθρώπων"

Πώς να μην είσαι ακριβής στις οδηγίες της ΑΛΗΘΕΙΑΣ; Στις οδηγίες της έξοχης πρωτοτυπίας;

Churchwarden είπε...

Σε ευχαριστώ, Fuji. Να το ξαναγράψω και εδώ:

Με παρρησία απόφυγε την πλησμονή ανθρώπων.