15 Φεβ 2008

ΠΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΤΣΙΝΟΡΟΥ

Τρίτο μου πόδι αχτιδόλουστο πυραμίδων ασβού
Εκπνέει ξύλο περιπάτου στα ξέφωτα του κορμού
Μιας αδολεσχίας φυσικής σε απόσταγο τζάκι
Ιδιώνυμης γωνιακής βουνοπλαγιάς˙
Νησιώτες αδαείς της έναρξης φωτιάς
Σ’ ωκεανούς κραταιούς μόνιμοι καταδύτες
Τεχνοκολλάριοι του σφουγγίσματος κράχτες
Διαθέσιμης υπερθρονικής δίαιτας
Είναι όλοι του εσωρούχου οι σκοποί
Μαρμαρυγές της κυτταροπηγής σας;
Τι κι αν το σίδερο επιδέξια βυθίζεται στο δέρμα
Σαν τη σιωπή της επιπλέουσας συνήθειας, λέγω
Τέτοια φροντίδα για τον κόκκυγα;
Οι εκκρίσεις σας βροντολαλούν στ’ αυτί μου τη δομή
Μορφολατρία ιστοθέτησης σπειροϊστορικής
Όταν αφανής του λιθοβολισμού νομεύς
Γνώστης ανασύρω της ιερής αρχής το τίποτα
Ποίημα που έχει ξαναγίνει
Ως πήγασο ανάδυσης αντιβαρυτικής
Πόσης του κάτω τσίνoρου

Ουδείς γνωρίζει πως βλάσφημος ουδείς

Κι ας ύδρανθος είναι που γλιστρά
Μιλιούνια νηματοκύστεις
Στην τσέπη μου ξανά καρπούς ξηρούς
Θωρώντας μου ακίνητος την έκσταση
Πτερύγιο ν΄ αναπτύσσεται στην άρνηση της ράχης μου
Πνευματοφόρο λέξης
Ορίζοντας με ουράνια καμπυλότητα
Αρχαιογήινη προτροπή:
Πυξ γυρίνοι κίτρινης φυσαλίδας
Λαξ μέσ’ απ’ τη στίλβη κλειδαρότρυπας
Για πάντα ιδιώνυμης
Γωνιακής βουνοπλαγιάς

7 σχόλια:

Σ.Κ. είπε...

Κόψε κάτι, μεγάλε!

Churchwarden είπε...

Tον α.τ.ά. τι τον έχεις;

Pipe Smoker είπε...

Καταρχάς:

ΣΚ? Μήπως ΠΣΚ? Εκτός και αν οι πολιτικάντικες ονειρώξεις (κρυφά εσκεμμένες - όλοι κάποτε υπήρξαμε αυνανιστές) ή οι αργίες που δημιουργούν με το στανιό τριήμερα δεν έχουν σχέση με το nick. Πείτε, τέλος πάντων, φίλτατε σ.κ. τι επιθυμείτε να κοπεί και θα επικοινωνήσουμε άμεσα με τον Προκρούστη.

Δευτερευόντως:

"Τεχνοκολλάριοι του σφουγγίσματος κράχτες
Διαθέσιμης υπερθρονικής δίαιτας
Είναι όλοι του εσωρούχου οι σκοποί
Μαρμαρυγές της κυτταροπηγής σας;"

Και
"Ουδείς γνωρίζει πως βλάσφημος ουδείς"

Plus το τραγουδάκι που κουβαλά μνήμες (κάτι σου έμαθα και εγώ).

Τρις σου εκφράζω εκτίμηση για τα παραπάνω. Τα υπολοιπα ακατανόητα προς το παρόν. Αλλά και μόνο αυτά αρκούν.

Pipe Smoker είπε...

Αναμένω το "The Trooper" σε μελλοντικό post.

Fuji είπε...

"Κι ας ύδρανθος είναι που γλιστρά
Μιλιούνια νηματοκύστεις
Στην τσέπη μου ξανά καρπούς ξηρούς
Θωρώντας μου ακίνητος την έκσταση
Πτερύγιο ν΄ αναπτύσσεται στην άρνηση της ράχης μου
Πνευματοφόρο λέξης
Ορίζοντας με ουράνια καμπυλότητα
Αρχαιογήινη προτροπή:
Πυξ γυρίνοι κίτρινης φυσαλίδας
Λαξ μέσ’ απ’ τη στίλβη κλειδαρότρυπας
Για πάντα ιδιώνυμης
Γωνιακής βουνοπλαγιάς".

Το ζηλεύω πολύ αυτό το πτερύγιο.Με την καλή έννοια.
Και κείνη η προτροπή! Πολύ πετυχημένη! Με την κυριολεκτική έννοια.

Churchwarden είπε...

Pε Pipes, με αυτό δεν είχαμε ξυπνήσει την Αριστέα
χαράματα η ώρα τρεις;

Το συγκεκριμένο ποίημα δεν περίμενα να σε αρέσει, αλλά φαίνεται πως οι ημέρες σου τραβούν τα επαναστατικά.

Το Trooper θα ημπεί.

Pipe Smoker είπε...

Την είχαμε ξυπνήσει με το Moonchild (Maiden). Αναμένω το Trooper.