10 Φεβ 2008

ΑΠΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗ ΛΥΣΣΑ ΤΟΥ

Της γλώσσας μου τα νυχτέρια έχουν από καιρό απαρνηθεί τις επιφάνειες. Επιτρέπουν μονάχα την παραγωγή αποστάσεων στο ίδιο παγοδρόμιο, όποτε αυτό καταδέχεται την αποκάλυψή του διαφανέστερη από πριν. Η δουλειά της αποκάλυψης περιηγήσεων έκδυσης επί του ιδίου ελύτρου απαιτεί ετεροκατευθυνόμενα έλκηθρα, ευπαθώς ομοδομημένα. Αναγκάζομαι, λοιπόν, να εξαντλούμαι σε ταυτότητες. Έχω σημαίνει γράφω. Γράφω σημαίνει έχω. Είμαι ιδιοκτήτης σημαίνει πρωτοτυπώ επί του κοινότοπου. Σημαίνει διαχειμάζω απαράλλακτος θέρους. Άρα: απιστώ στον έρωτα με τη λύσσα του. Tούτο καταφέρνω ανεξέλεγκτα, με τα λουστρίνια της Κυριακής και τον υιό μου αγέννητο.

6 σχόλια:

fuji είπε...

" I would do anything for love " άδει ο καλλιτέχνης κι εσύ λες "απιστώ στον έρωτα με τη λύσσα του ". θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι λέτε το ίδιο.Κάποιος άλλος - με αυτόν είμαι εγώ- ότι εσύ λες περισσότερα. Σε κάθε περίπτωση,ιδού ένα καλό παράδειγμα για να φανεί πώς κάποιος-αυτός είσαι εσύ- μπορεί να πρωτοτυπήσει επί του κοινότοπου. Και τελικά να το υπερβεί...

Churchwarden είπε...

Danke. Όμως δεν είμαι αυτός. Είμαι ο άλλος.

Τώρα, βέβαια, θα σκέφτεσαι, γιατί είμαι ο άλλος. Η απάντηση είναι πως απλώς αστειεύομαι. Τα περί "αυτού" και "άλλου" μου θύμισαν το φιλμ "Μια ζωή την έχουμε", όπου ο λόγος περί του "ενός" και του "άλλου" έδινε κι έπαιρνε.

Στην ερώτηση, λοιπόν, "τι θέλει να πει ο ποιητής;" η απάντηση είναι "κάτι θυμήθηκε". Το θέμα είναι αν μας αρέσει αυτό που θυμήθηκε.

Εγώ το βλέπω από καταμεσής της θάλασσας.

Ακούσατε το Ράδιο Churchwarden. Eυχαριστώ.

γητεύτρια είπε...

Τραγουδάρα! Το κειμενάκι από κάτω όμως είναι ακόμα πιο εκπληκτικό.
Εξαιρετικό! Σπάνια ενθουσιάζομαι τόσο από λέξεις, από σκέψεις... από έμπνευση! Μπράβο και πάλι μπράβο!

Καλημέρα!

Churchwarden είπε...

Αν το κειμενάκι από κάτω είναι όντως πιο εκπληκτικό, τότε είμαι ευτυχισμένος και δεν το 'ξερα.

Ευχαριστώ και πάλι ευχαριστώ.

γητεύτρια είπε...

Κάποτε στους Εκφραστές(ένα σάιτ που έχω) συμμετείχε ο Μίχος με άλλο νικ. Είχα ανοίξει ένα θέμα με τίτλο: Αστραπές στο μυαλό μου. Και είχε αρχίσει να γράφει τέτοια μικρά κείμενα. Ήταν καταπληκτικά. Τα λάτρευα. Μετά αρπαχτήκαμε για κάποιες βλακείες που νόμιζε, και διαγράφηκε. Τα συνέχισε στο Λέξημα και τελικά αφού έκανε μπλογκ δικό του, έβγαλε τα μικροκείμενα το βιβλίο του. Παράλληλα κάποιοι, πολύ αγαπημένοι μου της γραφής, δοκιμάζονται σε τέτοιες απόπειρες και τα πάνε μια χαρά, με κορυφαίο τον Αθανάσιο Κούρτη και ακολουθεί η Χρυσούλα Βακιρτζή. Τώρα βρήκα κι εσένα. Πολύ χαίρομαι. ;)

Churchwarden είπε...

Εγώ δεν έχω γράψει πολλά. Η ναυαρχίδα μου ευρίσκεται στην ανάρτηση ''As time goes by''. Σου την προτείνω και αναμένω τη γνώμη σου.