9 Φεβ 2008

ΤΡΙΛΙΖΑ ΣΤΙΣ ΔΙΕΣΕΙΣ

Ο ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΤΟΥ ΜΑΝΝΑ

Αείποτε περνά μια μύγα απ' το παλάτι
Με φλύαρα φτερά φανταχτερά
Σαν τα μεγάλα αυτιά και τα δάφνινα
Μονοπάτια που αποκρίνονται σ' όσα κατοικώ
Πως η σχεδία μου είναι πεντάγραμμο
Χαραγμένο στο απαλότερο των δερμάτων
Γύρω απ’ τους καρπούς Κυκλάδων θηλυκών
Νησάκια νησάκια, τα βραχιόλια προορισμοί
Μελωδικών εμπνεύσεων
Σπιτάκια σπιτάκια, οι νότες καρφιτσώνονται
Απαλά στο γρίφο του χεριού της
Άνευ υφέσεων άνευ βροχής
Να παίζω τρίλιζα στις διέσεις πρωτοπόρος
Με όλη την πλάγια έφεση της υπερβολής
Και να σκέφτομαι τις φονικές επιθέσεις
Της χρυσαχτίδας που μ' επισκέφθηκε
Για μια φορά αλλά δε θα ξαναρθεί
Μητ' έχει αλλού να πάει

Εξαντλήθηκε να συνεχίζω διηγήσεις

8 σχόλια:

ellinida είπε...

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο.
Χαίρομαι που με βρήκες και ήρθα. Θα επανέλθω για ανάγνωση.:)

Churchwarden είπε...

Χαρά μου κάθε επίσκεψή σας.

fuji είπε...

Παίζοντας τρίλιζα στις διέσεις πρωτοπόρος και συνεχίζοντας διηγήσεις οδηγώντας χρυσαχτίδες στην εξάντληση ή στην ερωτική αφομοίωση (και αυτό χωρίς τέλος ...) ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ. Μήπως τελικά αυτό είναι το ποιητόμετρο;

Churchwarden είπε...

Eίναι. Εξακολουθεί, όμως, να μην έχει εφευρεθεί.

fuji είπε...

"Είναι και δεν έχει εφευρεθεί".Δε διαφωνώ με το οξύμωρο.Υποθέτω , όμως, ότι τα αίτια πρέπει να αναζητηθούν σε ένα σύνδρομο δυσαναγνωσίας που μαστίζει τον πληθυσμό. Εκτός και αν υιοθετήσουμε την "ιδρυματική" θεωρία σύμφωνα με την οποία ο κόσμος στον οποίο ζούμε είναι ένα απέραντο ψυχιατρικό ίδρυμα όπου επικρατεί το παράλογο.

Churchwarden είπε...

Aν δοκιμάσεις να περιγράψεις τη δυσαναγνωσία, το πρόβλημα να την "καταδικάσεις" θα αναδειχθεί.

fuji είπε...

Δυσαναγνωσία είναι να βλέπει κάποιος π.χ. το στίχο:

"Εξαντλήθηκε να συνεχίζω διηγήσεις"

και να μένει παγερά αδιάφορος.

Churchwarden είπε...

To ποιητόμετρο, λοιπόν, δεν έχει εφευρεθεί, διότι η παγερή αδιαφορία του ενός είναι καμάρι του άλλου και τανάπαλιν.

Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος που προσωπικώς "υβρίζω" μόνο τις εκ του πονηρού εκτιμήσεις/αποτιμήσεις (αυτές του συμφέροντος, του οφέλους, της γνωριμίας και της διαπλοκής) και όχι τις...άλλες.