5 Φεβ 2008

AΔΙΑΦΟΡΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ ΣΦΙΧΤΗΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣ

ΑΠΟΚΡΙΣΗ

Αρμέγω τα δόντια σου λωτούς
Απλανούς βλέμματος, της φωνής σου η ενοχή
Σταθερά κυματίζει
Εσύ
Που τον ύπνο της νυχτερίδας τόλμησες
Αδιαφορία ανάποδη σφικτής αγκαλιάς
Εσύ
Που γλίστρησες απ’ της απαγόρευσης το αθέατο μάτι
Μες στην κόρη της απαγορευμένης δοκιμής
Εσύ
Που το αίμα στα πόδια σου μου ’δειξες
Ποτάμι να σχίζει τη βροχή
Σιωπή του μήλου και του φιδιού
Ανάμεσα στους κόσμους
Εσύ
Που δώδεκα παρήγγειλες τριφύλλια της αμπέλου
Σ’ όλων των μηκύτων τρεις τους αύλειους χώρους
Και γέννησες ξανά την αντιβίωση
Τολμάς τώρα να μου θυμίζεις
Πως κανείς δε με περιμένει
Γιατί κανείς δε με περίμενε ποτέ;
Τολμάς στα σοβαρά να λες
Πως δε με θες;

8 σχόλια:

fuji είπε...

"Που τον ύπνο της νυχτερίδας τόλμησες
Αδιαφορία ανάποδη σφικτής αγκαλιάς"

"Που γλίστρησες απ’ της απαγόρευσης το αθέατο μάτι
Μες στην κόρη της απαγορευμένης δοκιμής
Εσύ
ου το αίμα στα πόδια σου μου ’δειξες
Ποτάμι να σχίζει τη βροχή
Σιωπή του μήλου και του φιδιού
Ανάμεσα στους κόσμους"

Με προλαβαίνουν οι στίχοι, δεν μπορώ να μιλήσω...

Churchwarden είπε...

Δεν τραβάνε με τίποτα. Απορώ πώς δεν το βλέπεις.

Pipe Smoker είπε...

Όταν πριν από αρκετό καιρό το πρωτοδιάβασα, κατανόησα απόλυτα την απορία στο τέλος. Αυτό είχα ξεχάσει να στο πω. Είναι ειλικρινά μια από εκείνες τις στιγμές που το συναίσθημα μεταφέρθηκε αντανακλαστικά και με εξαιρετική ακρίβεια από το μελάνι στους νευρώνες.

Pipe Smoker είπε...

Να πω και κάτι για την ψηφοφορία (άσχετο με το post, σχετικό με το blog). Μου είναι δύσκολο να ψηφίσω. Πρέπει να εξηγήσω. Μεγάλοι ποιητές είναι αυτοί που έγιναν αποδεκτοί από το λογοτεχνικό κατεστημένο. Παρ' όλα αυτά επιθυμώ μεγάλοι ποιητές να είναι αυτοί που γράφουν σπουδαία ποιήματα. Ο λόγος που δε συμβαίνει αυτό είναι ότι κανείς από το λογοτεχνκό κατεστημένο δε λαμβάνει υπόψη του την επιθυμία μου. Αλλά εγώ, μια μέρα θα γίνω νομάρχης. Αυτών να δω ποια θα είναι η μοίρα τους.

Είμαι Φρόντο. Προσπάθησα να γίνω και σαφής.

fuji είπε...

Πώς να το δω; Αφού έχει πάει κατευθείαν στους νευρώνες...

Churchwarden είπε...

Σωστά το θέτεις. Ψήφισε, ωστόσο, βάσει πραγματικότητας και όχι βάσει επιθυμίας, Mr Frodo.

Churchwarden είπε...

Pipes & Fuji: People will think we're in love, που'λεγε και ο Hannibal Lecter στο 68 λεπτό της κινηματογραφικής "σιωπής των αμνώνε".

Pipes, δες το βιντεάκι Ain't it fun με σκηνές από το Κουρδιστό περτικάλι. Θα σε αρέσει.

Fuji, συνέχισε την αποθέωση μου.

Pipe Smoker είπε...

Ωραίο ο βιντεάκι. Σήμερα έτυχε να το δω εντός ψυχιατρικής κλινικής.