29 Ιαν 2008

A MAN OF GOOD FAITH

ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΕΟΤΗΤΑ

Λένε πως η μανούλα του φευγάτου
δεν έκλαψε ποτέ της ούτε σταλιά
καμάρωνέ τον μονάχα με φιλιά
του μάθαινε τις τεχνικές του γάτου.

«Μια μέρα», της μηνύσαν τα ζαρκάδια
«οι λέοντες εμπόδια θα στήσουν
τα χνάρια τους στο χώμα θα σκαλίσουν
ποτάμια να διασχίζουν τα λαγκάδια».

Μα εκείνη δεν επίστεψε στα λόγια
σάμπως να της φανήκαν τούτα άδεια
θυμήθηκάν τα όμως τα ρολόγια

σαν λιποτάκτης πίσω της πεισμώνει
δε θέλει να πηδά με τα κοπάδια
κι αν τύχει κι είναι γιος της;-βαλαντώνει.

8 σχόλια:

fuji είπε...

Ρίμες , ελευθερόστιχα,
σονέτα , χαϊκού
μεστά από το τάλαντο
που κουβαλάς παντού! (One for all, που θα έλεγαν και οι καλλιτέχνες!)

Εκείνο δε το προτελευταίο τρίστιχο!Πόσο πολύ μου αρέσει! Λες και χρονομετράει την κορύφωση στην έξοδο.

Churchwarden είπε...

Τάλαντο δεν έχω. Ότι κουβαλάω, ισχύει. Τι, δεν ξέρω.

Pipe Smoker είπε...

Τάλαντο έχεις και το ξέρεις πολύ καλά. Τι έπαθες τώρα? Θες να ξαναποστάρω την αναφορά στο πρελούδιο? Οι μετριοφροσύνες αυτές δε μου αρέσουν. Αντιθέτως, το σονέτο μου αρέσει.

fuji είπε...

@ pipe smoker

Πες τα , ρε pipes! Εγώ λέω να ξαναποστάρεις την αναφορά στο πρελούδιο, έτσι για ...την τάξη(και για το λογοτεχνικό κατεστημένο).

Churchwarden είπε...

@pipes: ο λαός ομίλησε. Να την ξαναποστάρεις. Χρειάζομαι ενθάρρυνση. Είμαι ένα τρομαγμένο πιράνχα.

Pipe Smoker είπε...

Ναι, μπροστά σε ένα φρικιαστικό τουλουμπόψαρο που σε κάνει να παραλύεις από φόβο.

Δε σου πάει η μετριοφροσύνη. Σοβαρέψου. Your name is Nuguanda.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, όμως, είσαι filaraken besten, οπότε θα είμαι στοργικός. Προσφορά του καταστήματος, το link:

http://ismokepipes.blogspot.com/2007/11/blog-post_06.html

και μια παντόφλα δώρο.

Churchwarden είπε...

Πότε θα μαγειρέψεις, ωρέ, να ψήσουμε κάνα κρασίδι;

Pipe Smoker είπε...

Σύντομα, ελπίζω.