24 Ιαν 2008

ΠΗΝΕΛΟΠΗ

Παραγγελιά Pipes

ΠΗΝΕΛΟΠΗ

Μου λες κουράστηκες, δε θες να περιμένεις
Είκοσι χρόνια το ίδιο φόρεμα να υφαίνεις
Και γω που γύρισα τον κόσμο δίχως χάρτη
Άκου τι έμαθα δεμένος στο κατάρτι

Όλους τους ξέμπαρκους τους τρώει το σαράκι
Μα όσοι ταξίδεψαν ζηλεύουν την Ιθάκη

Σε σένα πάντα θα γυρνώ κι αν δε σου φτάνει
Καράβι γίνε να γενώ εγώ λιμάνι
Να δούμε μάτια μου στο τέλος ποιος θ’ αντέξει
Και ποιος καλύτερα το ρόλο του θα παίξει

Όλους τους ξέμπαρκους τους τρώει το σαράκι
Μα όσοι ταξίδεψαν ζηλεύουν την Ιθάκη

Κι όσα δεν έγιναν μην τρέχεις να προλάβεις
Αφού δεν μπόρεσες ποτέ να καταλάβεις
Πως είσαι πάντα απ’ την αρχή μέχρι το τέλος
Εσύ η ασπίδα μου, το τόξο και το βέλος

MIΛΤΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ

7 σχόλια:

εδώδιμος αποικιακός είπε...

Αυτό αρέσει στη γυναίκα μου, οπότε καταλαβαίνετε... δεν μπορώ να πω τίποτε...

Churchwarden είπε...

Να πείτε. Εγώ, τουλάχιστον, δε θα σας μαρτυρήσω.

εδώδιμος αποικιακός είπε...

Αίφνης θυμήθηκα ΤΑ ΣΚΟΡΠΙΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ της Κατερίνας Αγγελάκη-Ρουκ. Τι λέτε;

Churchwarden είπε...

Δεν ξέρω αν σας κάλυψα. Προσπάθησα, πάντως.

Pipe Smoker είπε...

Thanx, Nugs. Λείπει μόνο η παλάμη να χτυπά ρυθμικά στο μπούτι.

fuji είπε...

Πράγματι η "Πηνελόπη" χρειαζόταν στον ποιητικό μας ψυχισμό. Χαιρετώ.

Churchwarden είπε...

Γεια σου, fuji. Συνηθισμένος σε πιο πυροτεχνηματικά σχόλια, απογοητεύτηκα. Δεν πειράζει-θα γιάνει.