9 Νοε 2007

ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗ

Γιατί να βρίσκομαι σε μια καπνισμένη σπηλιά με αρώματα από ξύλο που ζεσταίνεται, ενώ θα μπορούσα να κοιμάμαι κατάκοπος από τις δουλειές της επόμενης μέρας˙ εγώ ξέρω, αλλά όχι αυτός που με βλέπει. Δε μου κάνουν τα ρούχα που φορώ, είμαι παρενέργεια της εποχής που με διανύει και των καιρών που απ’ την οσμή με απορρίπτουν. Είμαι των καιρών ο ανθυγιεινός, ο απόβλητος που ζει κατά τα μεσάνυχτα, ταΐζοντας γλυκίσματα τον σκύλο για να φύγει. Επίτηδες υπάρχω έτσι˙ δε γύρεψα ποτέ κανέναν άλλο, ήμουν ανέκαθεν πολύ συγκεκριμένος στο ξενύχτι και την αισθητική. Με τους φίλους μου ανάβουμε τις πίπες μας και σκοτεινά χαμογελάμε στα κορίτσια της σπηλιάς, γιατί μόνον έτσι, με τις λέξεις και τα αρώματα, μπορούμε. Οι καπνοί μας συννεφιάζουν πάνω απ’ τον αγαπημένο μας, τον ξέφρενο και τον τρελό Νουγουάντα, για να βρέξει η μελωδία του το στίγμα μας. Χαίρε Ποίηση! Aπόψε είσαι εσύ ο Νουγουάντα και καλείσαι να φυσήξεις στο σαξόφωνο.

17 σχόλια:

Pipe Smoker είπε...

"Κάτι για καλή αρχή", Nugu. Το mighty Mat!

fuji είπε...

ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕ CHURCHWARDEN,THN ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΥΔΡΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ ΔΙΚΤΥΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ .ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΣΕ ΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣE ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΟΙΗΤH.
Υ.Γ. ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΔΙΟΡΘΩΣΗ

Pipe Smoker είπε...

Σήμερα με έχεις αφήσει άφωνο, πάντως. Το μεσημεράκι με συμβούλευες για κομπιουτερικά ζητήματα και το βράδυ έφτιαξες blog. Το επόμενο βήμα είναι να φτιάξεις τον επίγονο του R2D2.

Churchwarden είπε...

Pipe smoker είσαι στο δικό σου blog. Εδώ είσαι Pipes.

Pipe Smoker είπε...

Κατά βάθος παντού pipes είμαι.

Pipe Smoker είπε...

Ο/η fuji τι είδους διόρθωση γουστάρει στο υστερόγραφο?

Pipe Smoker είπε...

Ξέχασες να βάλεις στις αγαπημένες την ταινία που ξέρουμε και οι 2 απ' έξω. Παράλειψις, φίλε μου.

Churchwarden είπε...

Eυχαριστώ Fuji για τα καλά σου λόγια, αν και δεν είμαι σίγουρος ότι το δίκτυο είναι ταλαίπωρο ούτε ότι είμαι αληθινός ποιητής.

Pipe Smoker είπε...

Εν μέρει συμφωνώ. Το δίκτυο όντως κάθε άλλο παρά ταλαίπωρο είναι. Αλλά εσύ είσαι αληθινός ποιητής και αν δεν το ξέρεις, σίγουρα το υποψιάζεσαι.

Churchwarden είπε...

Ποιες εννοείς, άφωνε φίλε μου, που νόμιζες (σωστά) ότι η τεχνολογία με αποφεύγει;

Pipe Smoker είπε...

Δεν κατάλαβα την ερώτηση "ποιες εννοείς?"

Λίγο πιο λιανά, καθ' ότι βασιλεύω σε λίγο.

Churchwarden είπε...

Tις ταινίες. Elementary, Watson, Elementary!

Pipe Smoker είπε...

THN ταινία, ρε συ, σου είπα. Γι' αυτό μπερδεύτηκα. Ένα θα σου πω: Uhah!

Churchwarden είπε...

Καλά, με συγχωρείς. Κοιμήσου τώρα. Σύντομα θα σου βάλω εδώ ποιηματάκια να διαβάσεις. Μπορεί και να σου αρέσουν.

Pipe Smoker είπε...

Μέχρι να ξυπνήσω, οφείλεις να βάλεις τον Slade στη θέση που του αρμόζει. Όπως και να το κάνουμε, είναι ένα από τα εναλλακτικά Υπερεγώ μας.

fuji είπε...

Aγαπητέ Pipe Smoker, δε θα αναφερθώ στην εν λόγω δόρθωση, θα συμφωνήσω , όμως , με τη δική σου.Το δίκτυο έχει λίαν προσφάτως απωλέσει το παρακμιακό του στοιχείο, δεδομένης της παρουσίας κειμένων όπως αυτό που ανάρτησες για τον "Υδροβάτη". Οφείλονται και σε σένα συγχαρητήρια.

Pipe Smoker είπε...

Smoke in peace, fuji